Recenzie (100)
Scary Movie 4 (2006)
Teraz hádžem dve hviezdy, pretože už je to o level lepšie ako trojka a zaslúži si to hodnotenie 2 z piatich, žiadne prižmúrené oči. Robiť si srandu z Vojny svetov mi prišlo aj celkom zábavné, citácie boli takmer presné a vtipné ( okrem rite z oblakov, čo prdí blesky, hádzania predmetov do tváre blondínke - to už je fakt mešuge a obohrané!) mám na mysli obrovský I-pod, VIP lóžu v Tripoddovi a úvod s Doktorom Phillom... tam, ale už aj všetka sranda hasne. Prichádzajú obrovské mračná debilín ( holá Nielsenova riť, decko vydané napospas bleskom, serúca Carmen Electra vo verejnej sále a neviem čo ešte všetko - nedá sa to spočítať na prstoch oboch rúk ) a ďakujete bohu, že to malo len 83 min.
Scary Movie 3 (2003)
Charlie Sheen a Zucker a Nielsen ako veteráni žánru pridávajú tejto televízne natočenej fraške jednu hviezdu. Inak by som hodil jednu. Raz vidieť stačilo!
I Love You Phillip Morris (2009)
Veľmi nevkusná homokomédia, na ktorej som sa zasmial asi dva krát. 102 min je dosť dlhá minutáž na to, aby sa človek nudil pri filme.
Rocky IV (1985)
80%? WTF? v prvej polovici filmu som si uvedomil, že sledujem ten istý film lenže štvrtý krát a z iného uhlu pohľadu a druhú polovicu som prespal...
Rocky III (1982)
Za Mr. T a Hulka Hogana **
8. míľa (2002)
Priemerný film, kde Eminem skúša svoj herecký talent na rapovej súťaži je skôr zromantizovaný príbeh z časopisu Bravo pre sídliskové decká, ktoré holdujú komerčnému rapu a behajú v kapuci. A aj Oskara to získalo za Eminemove zvratky na svetríku... len dodnes neviem pochopiť prečo.
Veľký rešpekt (2008)
VEĽKÝ DEFEKT.
Apokalypsa (1979)
this is the end
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Boli dni keď som si púšťal aj 4 diely za sebou
Ajťáci (2006) (seriál)
Peter Phill (Pedophile)!!!