Posledné recenzie (100)
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
hodnotím po pozretí pilotu
Vo štvorici po opici 3 (2013)
zbytočný part - za Casha a prelet padákom **
Melancholia (2011)
Tá jedna hviezda za to, že som to vydržal pozerať a neskapíňal pri tom častejšie ako hlavná hrdinka.
Posledný denníček (1)
Milí denníčku
nasrat