Obľúbené filmy (10)
Batman začína (2005)
Nejlepší Batman všech dob,nepřekonatelnej!
Drive (2011)
Ou,ještě teď mě mrazí. Po sakra dlouhé době vynikající film - syrový,mrazivý,temný..skvěle zahraný,teda hlavně "ukecanej" Gosling tomu dává tu pravou hereckou třešničku.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Čata (1986)
Číslo 23 (2007)
Zabiť eso (2006)
Skrytá identita (2006)
Vanilkové nebo (2001)
Osudový dotyk (2004)
Nasleduj svoj sen (2011)
Krásná pohádka o mém milovaném Liverpoolu. YNWA Will,YNWA Liverpool !