Denníček (393)
Hardcore Henry
Hardcore Henry - sice pohled hrdiny je zajímavej, dost to napodobuje videohru, ale vlasně se nedá na to koukat...
The Hunger Games: Mockingjay - Part 2
ach jo
Star Wars: The Force Awakens
trochu se to opakuje ne??? a ještě že ford zemřel... no hlavní hrdinka dobrá... ale no... nic 2
Star Wars: The Force Awakens
The Revenant
The Revenant je relaliskycky až nerealistycký a to mě fakt sralo... tem příběh má díry v realitě, ale jinak po dlouhé době zas Film s velkým F :) kdyby to nebylo tak řehnaný ta drsnost dal bych i víc jak 3... škoda...
You, Me and the Apocalypse
zklamal mě závěr první serie You, Me and the Apocalypse
Spy
Spy je to vtipný...
Mad Max: Fury Road
Mad Max: Fury Road nastarou klasiku to nemá
Killjoys
Killjoys no tak jako asi tu první sérii dokoukám a třeba se to zlepší...
Dark Matter
Dark Matter tak jako baví mě to a uvidíme jak dopadne první série..
The Lovers
The lovers má jako potenciál ale proč proboha proč je to o ničem a ještě tak blbě zahraný a natočený, zkrátka vyhodily prachy oknem filmaři...
Vertigo
Vertigo jako kamera je úžasná a ty scény jen je první polovina opravdu pomalá...
Le Cinquième élément
Le Cinquième élément jsem se díval na nějakou novou delší verzi a v originále a musím říct že to nemělo takovej spát jako ta kratší a že mě vícemečně u tohohle filmu baví čekej dabing.
Miami Vice
Miami Vice ach jo to bylo hrozný že jsem se tak nudil a po hodině to vypnul možná to má nějakej lepší závěr ale ta hodina toho jakoby strašně drsnýho povídání dvou hlavních představitelu a drahejch dopravních prostřetků je prostě nuda...
Daredevil
Daredevil je fakt dobrej seriál takovej naturalisticke a nekomixovej...
Chappie
Chappie tohle mě vlasně bavilo, výchova robota byla taková roztomilá a hlavně jsem byl překvapenej že to bylo dobře zahraný...
Play the Game
Play the Game je strašná blbost jeje to je tak trapný ani ta poslední minuta závěru filmu která je jakštakš dobrá mu nepomohla ani k jedné hvězdičce.
We Still Kill the Old Way
We Still Kill the Old Way, tak nakonec to nebylo zas tak blbý :) ale možná jsem měl dát jen 2 hvězdy no což už nic...
Unbreakable
Unbreakable, já už jsem to kdysi viděl... jej to byla hovadina, kdybych si to pamatoval tak se na to znovu nedívám... no bruce byl bruce ale to fakt nestačilo ani na hvězdičku.
What We Did on Our Holiday
What We Did on Our Holiday je fakt dobrá komedie, není to hloupý a vůbec se to zabývá nehloupejma myšlenkama
Outpost 37
Outpost 37 já vím že to většina považuje za odpad, ale mě se to líbilo