Recenzie (4)
Tutorial (2021) (relácia)
tak špatné že to nestojí ani za čas při přepínání programů
Kosti (2005) (seriál)
Pro mě jeden z nejlepších kriminálek co jsem v televizi zatim videl,za me 5*,ne jen diky doktorce Brenenové ale kvuli mrtvolám se kterými si dal tým který za nimi stojí hodně práce a opravdu je to dobrá práce .Jen kliše v tom že co díl to v 95% vyřešená vražda je už ohrané, ale tady mi to nevadí :-)
SuperStar 2015 (2015) (relácia)
Nevkus ,nesymptatičtí porotci s hvězdnými manýry co se proslavili jedním dvěma hity a nebo o nich nikdo neslysel(o tech jejich hitech).Povýšeným přístupem rozhodují o něčím osudu to se mi opravdu nelíbí a vrchol všeho product placement na nové úrovni ještě beru když se porotcům po stole válí tyčinka Kinder Bueno ,nebo si nalévají z pet lahve coca-cola ,ale věnovat těmto pochutinám minut času a bavit se o nich už mi přijde trošku přitažené za vlasy.Pro mě je to ztráta času a nechci se v televizi dívat na hodnocení někoho kdo umí zazpívat jednu písničku.
Hrajeme s Alim (2015) (relácia)
Viděno - první díl , závěr už nikdy víc ,aneb co se stane když sezvete všechny nejtrapnější youtubery internetu a nechate je dělat televizní pořad.I když po očku koukám i na další díly je to odpad kde nejde ani tak o hrani jako zviditelnění se .