Obľúbené seriály (10)
Babylon 5 (1993)
Tie roky sedemdesiate... (1998)
Buffy, premožiteľka upírov (1997)
Káčerovo (1987)
MacGyver (1985)
Krajné medze (1995)
Drvivé vízie, ťažkotonážne delostrelectvo znepokojenia do vašej hlavy, orgie myšlienkového fanatizmu, bezhraničné šialenstvo naprieč časom i priestorom, sen boha paranoie a odraz neobmedzenej fantázie. a všetko tak nepríjemne hodnoverné a nebezpečne realistické, to je dosť na to, aby ma niektoré diely vydesili tak existenciálne, že by sa vo mne krvi nedorezal, iné ma vrhli do totálneho myšlienkového i emocionálneho chaosu a boli aj také, čo ma nechali civieť do blba s otvorenými ústami a na tvári vyrytým ohromeným, šokovaným, dementným výrazom. Slabších bolo skutočne málo...
Akty X (1993)
Miazgovci II (1972)
Možno ešte lepšie ako prvá séria... V detstve ma rozhodne bavila viac, ale nutno povedať, že prvá je zase ďaleko originálnejšia nielen v žánri sci-fi, ale hlavne jeho spojením s každodennou skutočnosťou reálneho socializmu.
Nulová šanca (1988)
Pomsta, spoločnosť s ručením neobmedzeným (1998)
Zabudnutá / neznáma seriálová perla a pomník Madsenovej charizmy. Iba 16-dielny projekt, ktorý hravo prekonáva väčšinu podvodníckych a revenge filmov a seriálov a drvivú väčšinu Madsenovej filmografie. Jeho pán Chapel je so svojimi nekompromisnými pravidlami a metódami ten najúžasnejší anjel pomsty, akého som kedy videl a perfektný doklad toho, ako trestuhodne nevyužitý bol potenciál jeho predstaviteľa.