Recenzie (196)
Rick a Morty - Fear No Mort (2023) (epizóda)
Top díl. Mám takový pocit, že jsme všichni v díře.
57 vteřin (2023)
Delší stopáž, změnit scenaristické nelogičnosti na konci, ještě to více rozvést, domyslet a bylo by to super scifi. Takhle zůstává pachuť nevyužitého potenciálu, ale přesto dobrý film.
Zvláštní příběh rodiny F (2015)
Dost výjimečné.
Černé zrcadlo - Démon 79 (2023) (epizóda)
TOP
On sa bojí (2023)
Bacha spoilery.. Jeden z nejhorších filmů, co jsem kdy měl tu čest vydržet se dívat prvních 15 minut a pak se hbitě proklikat ke konci, který přes zajímavý nápad, že to byl vše průběh soudu v nějaké alternativní budoucnosti, byl bohužel nakonec uchopen ve stejně stupidně nesmyslné energii jako celý film. Což vlastně nepřekvapuje. Gratuluji k "TOP ODPAD".
Ve při (2023) (seriál)
paráda a konec vynikající.
Halo (2022) (seriál)
masterpiece.
Mandalorián - Kapitola 18: Bane Mandalóru (2023) (epizóda)
Šílené scénáristické nesmysly.. To se fakt nedá, nechápu, že to ostatní nezarazí.. V minulém díle neúprosná sháňka po super bojovém droidu, aby pak vzal jako že pohoda, nějakého nebojového, který se bojí?! a ta Bokatan tam roky jen sedí na zadku na trůně a čeká eh.. V závěrečné scéně něco Manda stáhne do obřích hlubin, aby to tam pak jen "postávalo" a "koukalo"?! Mozek bolí,
Stutz (2022)
perfektní.
Spirited (2022)
Pár nudných míst, ale poselství silné emoce naplno, krásné, láskyplné ❤