Obľúbené seriály (10)
Hrozba z temnoty (2005)
Skvělej seriál. Koukala jsem na něj nejdřív, když ho dávali na primě a potom v originále s titulkama. Musim říct, že s titulkama je o mnoho lepší. Vřele doporučuji.
Bite Me (2010)
Věřte nevěřte (1997)
Pýcha a predsudok (1995)
Skvělé zpracování mého oblíbeného románu od Jane Austenové. I herecké obsazení bylo super. Pan Darcy nezklamal.
Rozum a cit (2008)
Pride and Prejudice (1980)
Sice starší a ne moc známé zpracování, ale mě se líbilo.