Posledné recenzie (1 024)
Strážcovia Galaxie (2014)
Tak tu máme něco úplně jinýho, než jsme od Marvelu zvyklí. Strážci Galaxie si jedou svoji vlastní ligu a já jim to rozhodně schvaluju. Ještě nedávno jsem si říkal jaká to bude trapná sci-fi blbost, kterých tu už bylo stovky, ale ne. Bylo z toho jedno z největších překvapení a jedna z nejlepších sci-fi co jsem viděl.
Captain America: Zimný vojak (2014)
Druhej Thor a první Avengers s prvním Iron Manam zatím v téhle sérii rozhodně vedou ale druhej díl Kapitána Ameriky rozhodně nezklamal. Drží si skoro pořád stejné tempo jako jednička jediná škoda od skvělého zážitku byl humor, kterého v tomto ani v prvním dílu moc nebylo a proto to nebylo stoprocentní jako právě Thor nebo Avengers, ale i tak skvělá podívaná.
Osem hrozných (2015)
Za poslední cca tři roky kdy vyšel Vlk z Wall Street je Osm hrozných řekl bych nejlepší film. K tomu prostě není co říct Tarantino je bůh a tohle je další dílo boží. Většina filmů které trvají skoro tři hodiny jsou místy nudné a někdy přehnaně dlouhé ale u Tarantina jsem se zatím nikdy nenudil a vždycky mě dokázal pobavit a zaujmout i jiným způsobem a to vždy na sto procent. Chci další jeho pecku.