Recenzie (58)
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Seriál určitě není dokonalý, první série mi přišla poněkud zdlouhavá a na rozjezd moc pomalá, ke konci čtvrté pak už byly na můj vkus trochu překombinované zápletky. Celkově to ale rozhodně stojí za to! Postavy jsou výborně propracované, děj postupně (a většinou nepředvídatelně) graduje a drží diváka v napětí. Celé seriál pak skončí tam, kde skončit má... The special love I had for you, my baby blue
Len Boh odpúšťa (2013)
Půlku pro děj přínosných scén vypustíme a místo toho tam dáme nepřehledné představy postav, k tomu přimícháme nekončící, co nejvíc protahovanééééééééé pseudoartistické scény, abychom vytvořili jeden z nejhorších filmů roku 2013. Tímhle receptem se nejspíš při točení Jen Bůh odpouští řídili... chtěl jsem dát jednu hvězdičku, ale úmorné zpracování a především naprostá absence logiky mě nakonec udolala. A aby toho nebylo málo, hlavní mstitel z policejních řad chvílemi vypadá podobně jako Ludacris - parádní castingový výběr...
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Neskutečně překombinovaná blbost... na kterou se ale celkem dobře dívá, je tam pár fajn akčních scén a když člověk chvíli nedává pozor, tak to vlastně vůbec nevadí - takže dobrá volba pro nenáročný večer.
Spojenec (2006)
Detektiv Keith Miller? To už se z originálu překládají i jména nebo co? Kam se poděl detektiv Keith Frazier...
Polyester (1981)
Nevím, jaké by to bylo bez čichové kartičky, osobitých Aero titulků a pár piv před filmem, ale takhle jsem se výborně pobavil.
Ojuju aneb Čadit a kadit (2014)
Raději bych (vyzbrojen dřevěnou tyčí) bojoval proti deseti zombíkům, než abych se na to někdy musel podívat znovu...
Volám sa Oliver Tate (2010)
Trailer ve mně vzbuzoval dojem, že by to mohlo být milé a zábavné - a místo toho jsem dostal naservírovaný film, který mi přišel nudný a divný. Ne, že by mi vadily divné filmy, ale tady jsem se asi prostě nedokázal dostat na tu správnou vlnu a v hlavě mi utkvěla jen spousta wtf momentů.
Paddington (2014)
V dabingu se ztrácí polovina vtipů, škoda, že jsem film neviděl v originále, určitě by to byla ještě větší sranda. Dogs must be carried!
Siedmy syn (2014)
Master Gregory by si měl zajít na logopedii, poslouchat ho bylo utrpení. A 3D tomuhle filmu taky úplně nesvědčí. Ale nuda to nebyla...
Chrobáčikovia: Údolie stratených mravčekov (2013)
Animace a doprovodná hudba jsou sice pěkné, ale film je strašně roztahaný, stačilo by tak 30 minut místo 90... pak by to mohlo být milé a zábavné, takhle všechny ostatní dojmy přehluší nuda.