Posledné recenzie (79)
Cena hříchu (2023)
Při sledování jsem měl nutkavý pocit,že jsem někde tři billboardy za Fargem.Skvělá práce.
Insidious: Červené dvere (2023)
Větší píčovinu jsem už dlouho neviděl!!!!!!!!!!!!!
Ateliér smrti (2023)
Zde zcela podhodnocený,snad nepochopený,film.