Posledné recenzie (17)
Heydrich: Muž so železným srdcom (2017)
První půlka filmu ušla, druhou to zabili...ani jsem nedokoukala, sorry
Rozpoltený (2016)
Samotný film by zasloužil tak dvě hvězdy, dvě další jsou povinnost jen pro Jamese a jeho herecké umění!
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Celou dobu takovej nějakej lepší film, ale zase žádnej dechberoucí kousek. Už tak od půlky jsem byla přesvědčená, že je to pro mě tzv. trojčička, tři hvězdy, průměr. Nicméně poslední scéna s oběma hl. hrdiny mě donutila si skoro okousat všechny nehty na rukách a Leovi jsem kurňa držela fakt palce, tudíž za to jsem přihodila ještě jednu. :) Jo a jestli Leo za tyhle galeje to zlatý těžítko nedostane, tak už fakt nevím. :)