Obľúbené seriály (5)
Nezvestní (2004)
Hviezdna brána (1997)
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
To je vražda, napísala (1984)
Pro mě jednoznačně nejlepší snídaňový seriál a když běžel pořád dokola neutekl mi žádný díl. Vlastně bych dal 5*, ale jsou i lepší tak musím být objektivní.