Recenzie (54)
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
Nehodnotím příběh, zasazení do světa HP ani um, ale Eddie Redmayne dokáže vytvořit tak příjemné hravou atmosféru, v kombinaci s roztomilými zvířátky jsem se vrátil do dětských let, kdy byl svet HP pro mne něčím úžasným. A především za to 5*
Mrs. Brown's Boys (2011) (seriál)
Skvělý sitcom, s živým publikem i zanechanými "bloopers", jsou díly kdy se celou dobu hlasitě směju, a je jich díkybohu většina.
PanMáma (2013) (seriál)
Totální odpadní sitcom, větší efekt by mělo předabovat původní Mrs Browns Boys, protože scénář je z 99% naprosto stejnej, jen je to všechno zabalený do lacinosti a levnýho umělýho smíchu. To je fakt takovej problém sehnat nějakej novej scénář?
Vařte jako šéf! (2013) (relácia)
Konečně má nějakej pan kuchař pořad o vaření! Důstojnej, dobrej, užitečnej.
Krúdovci (2013)
Popravdě to žádný zázrak není, jen vcelku fajn zážitek který ale ničím nepoznamená.
Star Trek (2009)
Nemyslím že by se tohle povedlo, nudný až otravný patos, připitomělý příběh. Docela mi chybí ta stará "duše" Star Treku. Ale jako pohádka zaměřená na speciální efekty docela dobrý.
Mrtví a neklidní (2013)
Musím uznat že je to moc milá zombie komedie protkaná romantikou a troškou akce. Ale opravdu další skvělý odlehčený film na tohle téma. Sice jednohubka, ale skvěle stravitelná.
Mama (2013)
Konečně nějaký pořádný horor, ale s aspoň trošku dobrým koncem kde neumřou všichni...
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Jeníček a Mařenka rozstřelující hlavy brokovnicí čarodějnicím? No to se přece nikomu nemůže nelíbit. Fairytale. Reinvented.
Mr. GS (2008) (relácia)
Občas to bylo zajímavé, ale jen díky hostům.