Recenzie (3 913)
Tajné město (2016) (seriál)
Nudný film o paní novinářce a její práci. Vydržel jsem tuto nezajímavou, krutopřísně vážně míněnou žvatlárnu sledovat jen tak 20 minut z prvního dílu, déle to nešlo. ⬇️ 3%
Chief of Station (2024)
V prvních 40 minutách se neděje nic. Pak se cosi místy děje, ale je to tak trapné, blboučké a plné nesmyslů a chyb, že možná snad lépe, kdyby se to nedělo. ↘️ 27%
Donkerbos (2022) (seriál)
Jeden z té kupy seriálů, kde je 95% vaty tvořené chozením, rozhlížením, rodinnými pokecy a jinými otravnými zpomalovacími prostoji. Nedoklikal jsem se ani do konce prvního dílu pro naprostou nudu a nulové tempo. ⬇️ 2%
Antracit (2024) (seriál)
Odpudivá hlavní hrdinka mi znemožnila to sledovat déle než necelý 1 díl. To se nedalo. I kreativní pokusy kameramana o jakési cool vylepšení jen otravovaly. Takový Blbečkov je pro mě nedívatelný, vypnuto. ⬇️ 5%
Sugar (2024) (seriál)
⬇️ 8%
Sting (2024)
Takové Chobotnice z druhého patra pro děcka, akorát fakt trapné a naprosto nezajímavé. ⬇️ 2%
Strážca poriadku (2010) (seriál)
⬇️ 11%
Strážca poriadku - Season 6 (2015) (séria)
Šestá série je už tak ze 70% ryzí telenovela. Žvatlání, pikle, protahovačky, nuda, hotový Dallas. Ve zbytku jsou jeden šmejd vedle druhého, včetně bab, takže ani tady není komu fandit. Je to menší bordel než posledně, ale o to větší žvatlárna. Dohromady by z toho mohly být tak max. 3 konzistentní slušné díly, zbytek je odpad, takže v průměru odpad. ⬇️ 7%
Strážca poriadku - Season 5 (2014) (séria)
5. série je poměrně zmatená záležitost s přehršlí jakýchsi postav. Všichni jsou šmejdi, tak není komu fandit. Koncept je velmi jednoduchý - všichni chlapi stojí přesně podle pokynů režiséra na lajně a 13 dílů soutěží v tom, kdo dočůrá dál a vydrží čůrat déle. Postupně odpadají a odpadlí jsou vzápětí nahrazeni nějakými dalšími, kteří rovněž čůrají. A tak pořád dokola až do konce. O kus dál vzadu je ještě další lajna a tam se o to samé pokouší nějaké ženské. V podstatě je to celé taková telenovela, do které přidali trochu násilí a špíny, aby to nebyl až takový brak. ⬇️ 12%
Psych, s. r. o. (2006) (seriál)
Příliš trapné a nehorázně přežvaněné, než aby se na to dalo dívat. ⬇️ 5%