Recenzie (355)
Letec (2004)
K úplnému záitku mi asi chybí dobrá znalost postavy Hughese, ale i tak je to, hlavně vizuálně, dobrý film. K absolutnímu požitku mi však chybě nějak dodtaženější vývoj hlavní postavy, který je jen naznačován, ale to už bych se jen dokola opakoval.
Million Dollar Baby (2004)
CE používá klasické výrazové prostředky, které mu však 100% fungují. Navíc operuje s výborným scénářem a ústřední herecké trio, CE & MF ještě doplněné vynikající HS, by uhrálo i mnohem horší party. Tkaže prostě lahůdka!
Duše jako kaviár (2004)
Třetí hvězdička je ale pouze za pokus natocit nějaký současný film. Jinak to všechno vyznvá strašně do ztracena a příběh na mě působli křečovitou snahou scénáře svázat protagonisty děje do co největšího klubka vztahů a náhodných setkání.
Horem pádem (2004)
Hřebejk stále přitvrzuje od melamncholických pelíšků už se dostal až k poměrně drsnému "nastavování zrcadla". Myslím, že jedná o skvělý film a po pupendu mi přijde, že zase Hřebejkova hvězda stoupá. I když propad byl spíše symbolický.
Polárny expres (2004)
Musím přiznat, že se mi film moc líbil, i když neím proč :( Technická stránka nebyla nijak omračující a děj tak patetický, že jsem z toho zmatený, ale hodnocení zatím měnit nehodlám
Tri dni Kondora (1975)
Klasický a super špionážní Thriller! Mimochodem marně vzpomínám, který s RR se mi nelíbil ;)
Ostře sledované vlaky (1966)
Výborné drama s komediálními prvky. Těch žánrů je tam víc, přesně dávkovaných a skvěle stmelených.
Skřivánci na niti (1969)
Pořád se opakuji, ale Menzelovy adaptace Hrabala jsou pro mě prostě skvělé. Jakékoliv.
Nebeští jezdci (1968)
Výborný film o ČS letcích v Bitvě o Británii. Jedná se o nadčasovou záležitost, která vytěžila knižní předlohu na maximum! Lepší zfilmování knihy si snad ani nelze předstait a veškeré úpravy v ději jsou jen přínosem pro film. SUPER!
Pri pokladnici stál... (1939)
Skvělé a velmi zábavné celou dobu, ale společné scény VB s Čeňkem Šléglem jsou naprosto lahůdkové!