Recenzie (1 966)
Skečbar (2010) (relácia)
Škoda že ten pořad zrušili.
Rambo III (1988)
Pokračování se docela podařilo za mě 4 hvězdičky.
Rambo II (1985)
Mě se líbil i druhý díl.
Rambo (1982)
Parádní filmeček se Sylvesterem!
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Tento seriál patří k nejlepším z nejlepší co se týče scénáře,příběhu-prostě všeho!!!
Ulica (2005) (seriál)
Největší pí*ovina která nikdy neskončí(omlouvám se že jsem tak sprostý ale jinak to nejde)
Indian (2008) (relácia)
Jeden z nejlepších herních pořadů o videoherní scéně.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Konečně pořádnej českej seriál.
EZO.TV (2009) (relácia)
Vydělaj na tom majland tak proč né ale Jolanda a Vlastík Plamínek for ever.
Mladší o pár let (2010) (relácia)
To nám to zase tv prima nandala:xD