Posledné recenzie (235)
Wonka (2023)
Jediná výrazná záležitosť na tomto filme bol Timov výkon. Inak milé, no veľmi rýchlo zabudnuteľné dielo.
Duna: Časť druhá (2024)
Shit! To čo bolo! Prišla som z kina a chcem sa tam hneď vrátiť…. To už sa mi dlho nestalo, vcuclo ma to jak Tron a vyprdlo jak Aragornov preslov v Návrate kráľa ….. záver goosebumps po tele…. Myslím, že mám crush na Tima😂. Hudba bola fenomenálna a tá pre mňa aj značne dotvárala a zachraňovala prvú časť. Ale dvojka! To bol mazec po každej stránke. Nenapadá ma jediná vec, čo by som vytkla…..
Nič nás nerozdelí (2012)
Nikdy som na tento počin nemala chuť, pretože mi to prišlo ako presladená sentimentálna kokotina. No strhlo ma to podobne ako tsunami. Na konci som si asi prvýkrát v živote želala presladený americký koniec s maršmelou a jednorožcami prdiacimi dúhu, pričom také konce bežne neznášam. Proste krásne spracované a vypichnutý všetok ten chaos okolo. Jedna z finálnych scén, tá v ktorej bola Naomi pod vodou mi nedala dýchať, perfektne vystihla celú mizériu. No čo, príroda je badass a človek len bezmocný kus h..na. Jediné mínus bol herecký výkon Ewana. Nejak som mu to nezožrala. Ale aj tak 5! Ejmen…