Obľúbení režiséri (10)
+ Série o Indym Jonesovi, Jurský park, Tintinova dobrodružství
- Válka světů, Ztracený svět: Jurský park
+ seriál i všechny filmy Winx club
- Pop Pixie
+ série Resident evil, Mortal kombat, Tři mušketýři, Alien vs. predator, Rallye smrti, Tři mušketýři
- NIC
+ Far cry, Ve jménu krále 1 a 2, House of the dead (guilty pleasure), Sám v temnotě, Rampage, Bloodrayne.
- Zatím nic
Tento režisér je takový druh unikátu, můžete to brát v dobrym i špatnym. Filmy má po svym, napodobuje scény, co viděl v jiných filmech a zvládá to podat zábavně. Jen si občas až moc věří.
Navíc, kterej jinej režisér si to s kritiky rozdá v boxu?
+ série Transformers,Skála
- Pearl Harbor
+ Noc, Úsvit, Den, Země a Deník- mrtvých
- NIC
+ Kameňáky, Babovřesky, Z pekla štěstí, Princezna ze mlejna.
- Moc se mi nelíbilo to tak strašně opěvovaný Slunce, seno
+++++ NOSTALGIA CRITIC
Kritizuje i to co mám rád, a přesto se vždycky nehorázně bavím.
Prostě AVGN.
+ Star Trek, Star Wars 7, Mission Impossible 3
- Nic