Recenzie (2 281)
To se vysvětlí, soudruzi! - Hoří, má babičko (2024) (epizóda)
První díl, který byl fakt povedený. Vtipný, nápaditý, super závěr.
Dark - Lži (2017) (epizóda)
Po druhém díle stále váhám. Ta nadpřirozená linka mě zatím vůbec nezaujala a nepřesvědčila. Ještě díl zkusím.
Počatie (2024)
Neposkvrněná mohla být fakt dobrým hororem s neotřele pojatými kulisami kláštera a hraním si se strachem z reálna. Jenže i přes opravdu dobrý výkon Sydney Sweeney je to takové podivné. Některé motivy nejsou vysvětleny a celý příběh se po vysvětlení dost vyklá. Na druhou stranu si to po celou dobu drží docela fajn atmosféru a i když vyloženě film neděsí, umí mrazit explicitními scénami i tajemnem. Škoda.
Případ Stodolovi - První nález těl (2024) (epizóda)
O tomhle případu už bylo řečeno hodně a první díl toho moc nového nepřináší, ale Vančura je srdcař a podle toho dokument vypadá - má to tempo, napětí i dobrou dramaturgii. Stojí za shlédnutí, i přes opakování známého. Zaujmou snad jen nová svědectví obyvatel vesnice, kde vraždili.
To se vysvětlí, soudruzi! - Jak uškrtit mistra Šálka (2024) (epizóda)
Je ohrozná škoda, že to není lépe natočené. Hraní si s tématy a odkazy je fajn a občas vtipy nebo narážky pobaví, ale celé je to hrozně nedotažené.
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Prodloužená verze je naprostý top. Skvělý díl, dokonalé filmové trilogie. Bez chyb.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizóda)
Námět pecka, ale chybí tomu lepší režie. Je to dakové disfunkční. Přesto mě Macháčkovi hlášky pobavily a celkový příběh moc fajn. Bavilo mě to, i když chyb tu je fůra.
Manželia Stodolovci (2023)
Překvapivě pojatý film o jedné z nejhrůznějších dvojic v české historii. Tvůrci vsadili na psychologii obou protagonistů, kteří svou roli zvládli skvěle, zatímco kriminalistická linka je velmi upozaděna. Filmu ale podráží nohy určitá dějová topornost, kde chybí více napětí, silnějších scén. Já se ke konci neubránil zívání.
Krotitelé brouků (1996)
Viděno na Otrlém divákovi 2024. Hrozná hovadina, což se dalo čekat, se stále geniálním live dabingem. Byť ze všech live dabingů co jsem u Otrlce viděl, asi nejslabší. Samotný film je prostě komedie s divnými herci a divným hmyzem, jehož strašidelnost je na bodu nula a bizarnost na stovce.
Pixels (2015)
Nevtipná slátanina se skvělým nápadem, který zpracovali diletanti. Sandler hraje na volnoběh tutéž postavu co už předtím stokrát a Monaghan už teda nepůsobí úplně ve formě.