Posledné recenzie (32)
Nimona (2023)
Neměl bych problém s animací a možná bych se skřípáním zubů vydržel i nesmyslnost příběhu, kdyby z toho neudělali náborovou agitku do teplých krajin. Jednu hvězdu za přiznání toho, že "hrdina" je debil.
Hagure júša no Aesthetica (2012) (seriál)
Tak nevim, co mě bavilo víc. Anime je sranda a dobře jsem se bavil, ale recenze některých tady... Pobavilo možná ještě víc. :D Asi nejsem tak kulturně vyspělej, že mi tenhle "brak" přišel pohodovej, nebo to bude tím, že nemám členskou legitku do klubu puritánů a raději se kouknu na holku než na kluky. Sice pro mě slovo "hrdina" zní jako urážka a nikde je nemusim, tady je ale hlavní postava tak mimo a dává to těm všem "hrdinům" okolo tak sežrat, že je to docela fajn.
Šúmacu nani šitemasu ka? Isogašii desu ka? Sukutte moratte ii desu ka? (2017) (seriál)
Emoční pecka. Originální, nápaditý svět a mytologie postapokalyptické budoucnosti. Chápu, že moc bláznů co to docení nebude, ale za mě osobně to řadím k top. Technologie výroby "zbraní" ze zbloudilých duchů, jejich emoce, životy jako mladých dívek a cynické názory na jejich použití jako vybuchujících zbraní, fakt nářez. Vyhubení celého lidstva, opuštění zničeného povrchu aby rasy nelidí žili na létajících ostrovech a bojovali s bestiemi dole, hustý. Pokud se někdy dočkám pokračování, bude to soda.