Obľúbení režiséri (10)
Lesní jahody, Sedmá pečeť, Fanny a Alexander. A Persona.
Annie Hall, Manhattan, Whatever Works, Curse of Jade Scorpion, Matchpoint a řada dalších
Miluju hlavně Malého řezníka a Snídani na Plutu.
Za film Zodiac.
Paul Greengrass
Najlepšie filmy:
Bournovo ultimátum (2007)
Bournov mýtus (2004)
Let číslo 93 (2006)
Táák, vyhodila jsem Todda Haynese a nahradila ho Stevenem.
Welcome, Steven! Hope you'll stay here for a while!
všechny hrané a z dokumentů Tenkrát, Tenkrát 2, V hlavní roli Gustáv Husák a další.
Nebýt dnešní a Nic proti ničemu.
Wes Anderson
Najlepšie filmy:
Fantastický pan Lišák (2009)
Grandhotel Budapešť (2014)
Psí ostrov (2018)
Andrzej Jakimowski
Najlepšie filmy:
Predstav si (2012)
Fígle (2007)
Přimhuř oči (2003)