Posledné recenzie (35)
Rédl (2018) (seriál)
Dokonalá odpověď Hřebejka na kritiku Učitelky. Seriál, kde se postavy nedělí jen na bezpáteřní slabochy a čestné sympaťáky, a který nemá jednoduchý soud ani pro svoji dobu. Ukazuje i diletantství, které v 90. letech vyplave, když se přetrhne, byť špatná, tradice. Podnětů k přemýšlení se mu ale daří dát mnohem víc. Dobře napsané, dobře zrežírované, dobře zahrané, drhne to jen v detailech - nejlepší letošní český seriál.
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
"This is all we are." Miluju konec tohohle seriálu.
BlacKkKlansman (2018)
Chci aby se mi ten film líbil, fandím mu, ale mám u něho občas smíšené pocity. A to nejenom proto, že Spike Lee je trochu sloppy co se týče timingu, občas asi i vedení herců a celkového tónu a vyznění některých scén, ale taky proto, že nacpat tohle téma, kde jde o každou nuanci do nutně schematického rámce si žádá oběti. Něco z těch mých smíšených pocitů vystihuje tahle recenze: https://www.jacobinmag.com/2018/08/blackkklansman-spike-lee-kkk-white-supremacy Ideální doplňující četba tohle: https://www.databazeknih.cz/knihy/ku-klux-klan-tady-bydli-laska-354390