Recenzie (706)
Sliediči (2024)
Ishana sa evidentne potatila, niečo odpozerala a nechala si poradiť a na prvý pokus to vôbec nebolo zlé.Myslím že toto bol slušný rozjazd.Dobrá atmosféra, mytológia, monštrá boli fajn, finále krátke a silno predvídateľné,ale dobré.Nechápem hejty v komentároch,bavilo to,nenudilo,zabavil som sa a o to mi vždy ide.3-4.
Žraloci v Paříži (2024)
Absolútne debilný film.To jako ozaj toto?🤦
Cudzinci: Kapitola 1 (2024)
Síce xy krát videné,ale funguje to a baví to.Napätie a atmosféra strachu je cítiť každú sekundu,postavy sa chovajú fakt debilne,ale to mi bolo úplne jedno.Velká škoda, že vo finále nepritlačili oveľa viac na pílu, väčší masaker by tomu svedčal.
Barvy zla: Červená (2024)
Dobrá poľská krimi, dostatočne surová ako vždy.Oni toto proste vedia.Pár zvratov,sice dosť predvídateľných, čo mi ale vôbec nevadilo,lebo mato dosť bavilo.
Prvé znamenie: Prichádza Satan! (2024)
Prvá polovica nudila,ale druhá to výrazne vylepšila.Znepokojivá hutná atmosféra a parádna hudba.Jedna z najlepších vecí svojho žánru za dlhú dobu.Niektoré zábery boli ozaj vychutnávky.
Tajemství neandertálců (2024)
Koho táto téma baví a má aspoň základný rozhľad, tento dokument ničím neprekvapí, všetko už viem roky, čo bolo prezentované v tomto dokumente.Nič menej neurazí,ale nič nové na svete a ani obrazovo pútavé.
Duna: Časť druhá (2024)
Absolútne epický zážitok.Takéto audiovizuálne porno sa len tak nevidí.
Hrozba smrti (2024)
Tento film sa do histórie nezapíše,ale konečneeeeeeeeeeeeee sú tu bomby, obyčajný príbeh no klasika.Hovorím výrazné áno 👊.A Jake vymakaný na žiletku a famózny Conor!
Jawan (2023)
India ide svoje bomby a Kumar nezaostal,je tam cítiť obrovská snaha a rozpočet že im je šumák a idú bomby.Zase to je na hrane paródie,ale vykreslené tie vzťahy pracujúcich,tvrdo pracujúcich ľudí vs zlý boss(systém )je skvelá myšlienka a nikdy nezostarne,tak prečo nie.Ale tá stopáž je otrasná.
Temná pouť (2020)
Kdo sa chce neustále pitvať v drámach a depresia na každom kroku, ešte aj remeselne nezvládnutá a otravná.