Recenzie (706)
Pomsta (2017)
No tak celkom slušný masaker to bol.Sice take devastacne zranenia by uz nerozchodili,ale vobec mi to teraz nevadilo.dobre som sa bavil.
Hviezdna brána (1994)
Skvelý napad,velmi dobry film,po ktorom nasledoval vynikajuci uz legendárny SG1.
Mara (2018)
Necakal so nic a bol som milo prekvapený,velmi slusny horor oproti slendermanovy a podobnym sračkam v poslednej dobe.prijemne prekvapenie.
Jack stavia dom (2018)
K tomuto neni co dodat.tam bud dáte 5 alebo opačne.nic medzi tym neexistuje.Co tymto chcel Lars povedat netusim,pocitam ze ani on sam to nevie.Neskutočná nuda nemajuca konca a debilny dialog v čele celeho tohoto "diela".Asi najväčšia kravina za poslednu dobu.Druhy raz radsej film z Chuckom Norrisom.
V pasti (2018)
Sandru mam rád a od prveho traileru bolo jasne aky smer chceli zvolit a snazit sa tam dostat tiché miesto.A bolo to aj poznat,ale napriek tomu to bolo vcelku originalne.vela postav to trochu kazilo,lebo sa chovali v niektorych pripadoch fakt nepochopitene,ked setkym ide o zivot tak maju neodolatelnu tuzbu otvorit dvere uplne kazdemu kto zaklope bez ohladu nato ze v sekunde mozu vseci umret.Tiche miesto malo silnejsiu atmosferu,ale aj tak to bol pocit úzkosti dost silny.určite najlepšie za dobu od ticheho miesta.
Dovolenka za trest (2014)
Velmi príjemná a prirodzená nenútená komedia.humor funguje prirodzene a nie nasilu.ja som sa bavil a bavilo ma to aj na treti krat.
Walking Dead (2010) (seriál)
Paradna postapokalipticka drsna hororova drama,prve tri serie šlapú perfektne,potom sa to pomaly vari z vody,ale pre fanusika hororu urice kultova vec.
Bol raz jeden kráľ... (1954)
Asi najkrajšia rozpravka aku som kedy videl.Vtipná,inteligentná,kúzelná.A fantastický Werich a Burian.Toto je neodmyslitelný klenot kinematografie.Kam sa hrabú amíci.
Perinbaba (1985)
Je to parada,aj ked som si neni isty ci to je rozpravka....bez tej ústrednej melodie by to bol celkom slušný dobový horor
Astral (2018)
Totalna nuda,nezáživné,po 40 minutach som to chcel vzdat,ale nevzdal som to a urobil som zle.