Posledné recenzie (165)
Mňam (2023) (študentský film)
Skomponoval som hudbu pre tento film a som uncredited, poprosim o fix... Jednalo sa o profesionalnu pracu, obaja s Kubom sme sa na tom extremne natrapili a sme na vysledok velmi hrdi, plus nase dielo nemal sancu ani nikto vidiet, aj to by som rad riesil. Kubo na tom pracoval s Japonskou mentalitou a ja som len na hudbe robil mesiace, neviem si ani predstavit ako sa s tym natrapil on. Myslienku filmu samozrejme asi nikto nepochopil, dakujeme jemizima za jednu hviedicku.
Zkurvenej pátek (2000)
Extremne priemerny film, zasmial som sa asi 3x pri konci, nie je to komedia, nie je to drama, nie je to dokument, nie je to hudobny film, je to vlastne take nic
Sám doma (1990)
Absolutna klasika, benchmark vianocnych filmov co uz sa asi nestane. Btw, Macaulay Culkin si neskor zobral Rachel Miner, co hrala v Bully, pride mi to tak zaujimave, Home Alone a Bully su doslova absolutne opacne filmy xdddd