Posledné recenzie (34)
Oppenheimer (2023)
Film se mi hodně líbil. Řada diváků asi bude mít problém s velkým množstvím dialogů, ale je nezbytné brát v potaz to, že film se jmenuje Oppenheimer, ne Projekt Manhattan, jak to někteří chápou. Ty procesy, kterým Oppenheimer čelil, se skutečně staly. Jediné, co mi na tom trochu vadilo, byla obratná kritika Trumana a americké armády, která je v soušasné době ve Spojených státech tak populární. To si producenti i Nolan mohli ušetřit. Na druhou stranu je stále v civilních mezích, oproti třeba Emmerichovi, který už tím není jen trapný, ale až slizký a stupidní. Někdo kritizuje, že tři hodiny je zbytečně moc. Nemyslím si. Pokud si vezmeme, co všechno tam Nolan napěchoval, jsou tři hodiny akorát. Nevím, jak vám, ale mně film trochu připomněl Kauzu CIA a to nejen tím, že v obou filmech hrál Matt Damon. Cillian Murphy zahrál životní roli, ale nevypadá to, že za ní dostane cenu Akademie. Uvidíme. Každopádně v porovnáním s neskutečně debilní produkcí studia Marvel atp. jsem pouze rád za takové snímky. A Nolanův předešlý Tenet mě dějově nebavil, i když byl výborně natočený.
Predátor: Evolúcia (2018)
Velká škoda. Není to špatně natočený, ale ten scénář. To je až brak. Dám půlku bodů za produkci, ale scénář ten film asi popravil... škoda, mám celou sérii docela rád a 1 a 2 jsou pro mě klasiky (i když 2 hodně lidí strhalo).
Boj (2015)
Na to, že je to danský, výborný film. Můj velký favorit je Pod pískem (Under sundet), tohle je taky dost dobrý. Přišlo mi to skvěle zahraný.