Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
Temný prípad (2014)
Silicon Valley (2014)
Mandalorián (2019)
Hviezdna brána (1997)
Pustina (2016)
Černé zrcadlo (2011)
Konečně jsem se k tomuto seriálu dostal. Během pár týdnů jsem ho zhltnul a musím říct, že na některé díly opravdu nezapomenu. Vzhledem k povídkovému stylu jsem se rozhodl každou epizodu hodnotit zvlášť, tudíž průměr vyplývá ze všech dílů. Některé epizody byly úžasné a některé mě spíš vyděsily naivností. Nemá cenu vypichovat konkrétní díly. Myslím, že záleží na chuti člověka. Co mě ale velmi otrávilo bylo sledovat, jak se seriál v čase vyvíjel. Během těch několika let seriál neskutečně nabral na sexuální stránce a předposlední série mi už spíše připomínala nějaké pornografické snímky... Myslím, že to už nebylo vůbec potřeba. Co hodnotím kladně je neskutečná hloubka některých dílů. I když se občas zastavím a uvědomím si, v jak zvrácené době a do jaké zvrácené budoucnosti se můžeme dostat, tady jsem se zastavil dvakrát. 4*.
Westworld (2016)
Obi-Wan Kenobi (2022)
Já nevím, každý týden byl tento seriál jedna z mála věcí na který jsem se těšil. Obi-Wanova motivace ochránit děti Anakina v tomto časovém období byla vysoká, protože to byl jeho bratr. Byl vyvolený. A to je základ tohoto seriálu. Šla udělat odvážnější show? Asi ano. Šel udělat ještě větší fan service? Asi ano. Nadávali by fanoušci taky? Asi ano. Pusťte to dětem a nechte je ať si z toho udělají vlastní představy. Nekažte jim to. "Lucas has said over and over again that when making Star Wars, he imagined its core audience would be pretty young. In a speech given at 2017's Star Wars Celebration, Lucas said that Star Wars was intended to be enjoyed by twelve-year-olds."