Posledné recenzie (530)
Vojna policajtov (2024)
Netušiac celkom, o čo tu kráča, pustil som sa do pozerania Vojny policajtov. Slovenský film, to hneď zaujalo ako prvé. Retro 90´ atmosféra parádna, s nadhľadom a bez do oči bijúcich moderných prvkov. Všade prítomní skorumpovaní politici s policajtmi, mafia, chľast, drogy, baby, cigarety pôsobili silne autenticky. A hutný jazyk, vulgarizmy lietajú po celý čas, nadávky a hrubé slová padajú zo všetkých strán, dokonca aj od postáv, u ktorých by som to nečakal. Skvelý casting, špeciálne hlavní hrdinovia na oboch stranách mimoriadne sadli. Extra body patria barmanke a s humorom aj napravenému basistovi Cinkotovi v roli kukláča. Premyslený príbeh s viacerými zvratmi a napínavými udalosťami a aj napriek premrštenej stopáži dej svižne plynie, ani chvíľu nenudí. Celkový dojem bol vynikajúci, drobné chyby som prehliadol, pri miernom nadhodnotení zrejme pomáha aj znalosť tých časov, aké tu vtedy panovali a film ich veľmi dobre vystihol.
Godzilla Minus One (2023)
Myslím, že aj na japonské pomery to bola riadna kravina. Pri objavení sa Godzilly som si pripadal, že pozerám film z roku 1954, asi pocta originálu, ale dnes to hádam vážne nemôže niekoho baviť. Už dávnejšie som si povedal, že filmy o Godzille a jej kamarátoch nebudem viac pozerať, téma je vyčerpaná, 100x prevarená, neviem, prečo som urobil výnimku, strata času.
Zatracená krvavá láska (2024)
Dievčatá sa síce snažili, ako sa len dalo, ale za veľa to aj tak nestálo.