Obľúbené seriály (10)
Bratstvo neohrozených (2001)
Perníkový tatko (2008)
Expanze (2015)
Poslední království (2015)
Signál (2016)
Nezvestní (2004)
Dexter (2006)
Moji spolubydlící z pekla (2019)
Šógun (2024)
Za mňa zatiaľ seriál roka 2024 a pochybujem, že to ešte niečo prekoná. Po pozretí traileru som nevedel, čo od toho očakávať. Skôr to na mňa pôsobilo ako slušný digitálny bordel, ale vizuálne to nakoniec pôsobilo omnoho krajšie ako v prvých traileroch. Čakal som poriadne bitky a ukážky nakoniec boli v podstate len dobrý bait, pretože to je v prvom rade o politike, ktorá ale dokáže byť rovnako krutá. Casting sa im vydaril na parádu a záver, pre ktorý si pripravovali pôdu už od začiatku bol vynikajúci aj keď niekoho neuspokojí. *****