Recenzie (214)
Mamma Mia! (2008)
What a waste of time :) No, what a great waste of time.
Vetřelci dávnověku (2009) (seriál)
Spousta prázdných a úsměvných teorií a na druhé straně spoustu fascinujících objevů a příběhů, o kterých ovšem jen polemizují místo toho aby se věnovali dalšímu výzkumu.
Vojnový kôň (2011)
Steven opět ukazuje, že nepotřebuje ukazovat brutalitu ani démonizovat nepřítele aby ukázal hrůzu války. Warhorse je poctivý film o lásce mezi člověkem a zvířetem, který ale diváka citově nevydírá ani se mu nesnaží naservírovat falešné emoce. Haters Gonna Hate. Já za to ale War Horse a pana Spielberga miluju.
Jeden deň (2011)
Protože Edinburgh :)
Vymedzený čas (2011)
Trochu Bonnie a Clyde, trochu Robin Hood. Moc logiky to nemá ale ta romantika!! :) Akorát mi chyběla věta - I am your father. :)
Oceľová päsť (2011)
Vidět to jako malý kluk tak jsem blahem pod stolem :)A docela by mě zajímalo co by na to řekl pan Čapek, kdyby viděl co se z jeho robotů stalo :)
Kovboji a votrelci (2011)
SPOILER ALERT: Je to blbost.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
SPOILER - Kdyby Franco zemřel, tak jak bylo původně plánováno tak bych tomu dal nejspíš pět.
Autá 2 (2011)
Kdyby to byla čistě Disneyovka tak tomu dám s radostí 3*. Boužel je pod tím podepsán Pixar. A ten nese určitou kvalitu, kterou auta nemají. Šlo vidět, že se film dodělával ve spěchu a tak na panoramatických záběrech jdou vidět nedokonalé textury. A i scénář hovoří o tom na jakou věkovou skupinu byl film mířen. Myslím, že i Pixar vidí, že sám sobě ničí značku a možná proto chystaný film Planes bohudík nebude nést jejich jméno. Doufejme, že průkopníci 3D animáků budou pokračovat v tom, za co je mám tak nesmírně rád. Originální, emotivní filmy pro dospělé i děti. Uvidíme se u Brave (!!).
MasterChef USA (2010) (relácia)
Gordon Ramsay je bůh :)