Reklama

Reklama

Najsledovanejšie žánre / typy / pôvody

  • Akčný
  • Dráma
  • Horor
  • Komédia
  • Thriller

Recenzie (762)

plagát

Sleeping Dogs (2024) 

Priemerná old school detektívka, nenaserie, nenadchne.

plagát

Bring Him to Me (2023) 

Dvaja chlapi, jedno auto, kopa kecov a ešte väčšia kopa nudy. Amatérske po každej strane a nič na tom nezmení ani zbytočné kameo Sama Neila.

plagát

Baghead (2023) 

Síce to nie je žiaden vrchol Hitparády, ale po dlhšej dobe konečne, ako tak pozerateľný mainstreamový horor, tento raz z Veľkej Británie. Príbeh ohľadne starej baby za stenou je fajn a preto zamrzí, že sa to viac nerozvinulo. Až priveľa času sa to točí okolo týpka, čo prišiel o starú. Nejaké ľakačky, alebo brutálny gore tu bude človek márne hľadať, ale atmosféra a nápad ušiel. Ako vravím v rámci tupého, západného mainstreamu môže byť. Na poriadne krvavý a infarktový čurbes sú tu veci z Indonézie, Thajska, či Kórei, kde sa s tým neserú.

plagát

Hrozba smrti (2024) 

Čo čakať od filmu, ktorý mal ako najväčšie promo vedľajšiu postavu filmu stvárnenú nehercom v podobe steroidového škriatka menom Kokot McGregor. Asi nič moc. A preto nemôžem povedať, žeby som bol extra sklamaný. Extra, pretože to sklamanie tam každopádne je. Mať profi zápasníka vo filme s profi hercom, ktorý na sebe fakt zamakal a využiť to takto lajdácky, kde síce dôjde k pár fightom medzi oboma opičiakmi, ale všetky sú tak impotentné, nudné, biedne nasnímané, zostrihané, so žebráckym choreo a navyše miestami riadne zdigitalizované, že si človek musí zákonite položiť otázku, či nebolo rozumnejšie teda obsadiť aj úlohu zápornej postavy niekým, kto má aspoň štipku hereckého talentu, lebo sledovať Kokota McGregora hrať je taká slasť asi ako keď si človek vytiera hemoroidmi obrastený anál brúsnym papierom. Kokot McGregor zjavne dostal príkaz hrať seba samého, čo si viditeľne užíval, ale ten skurvený trpaslík to robil s takým zápalom, že svoju debilitu a preafektovanosť násobil miliardou. Moc tomu nepomáha ani Mončiči Jake Gyllenhaal s jeho nonstop vypúlenými anime očami a pritepleným úsmevom. Plus má aspoň za tú figúru, kde zjavne žral pred natáčaním balenie Clenbuterolu denne, aby sa hentak zošlahal. Tak, či onak, počas celého trvania filmu sa drží na uzde, sem tam niekoho sčiape a ako tak sa urve z reťaze až ku koncu filmu, ale to už je žiaľ dosť neskoro a navyše ako som už spomenul, tie bitky sú pol biedy. Tú chýbajúcu živočíšnosť a surovosť tu jednoducho cítiť. Nie je to Nobody, John Wick, Warrior a už vôbec nie Raid a podobné, dnes už kultové pecky. Film vlastne ani nemá čo iné  ponúknuť, ide z bodu A do bodu B po presne danej lineárnej ceste a nemá čím prekvapiť. Snáď jedine hudbou, ktorá mi po pol hodine liezla riadne nervy, lebo tu nonstop musí hrať nejaká pesnička, ale fakt že nonstop a pôsobí to dosť silene a účelovo. Všetko tu krásne farebné, presvetlené a čisté, všetci sú tu vlastne v pohode aj napriek tomu, že sa každý večer zídu v podniku, kde sa nalejú a mastia medzi sebou viac ako vidláci na Kysuciach. A do toho im nonstop hrá samozrejme kapela. Nonstop. Ale aby som len nepičoval, vedľajšie postavy s výnimkou toho trpaslíka sú fajn, sympatické, človek sa hlavne na hláškach jednej z nich dobre poujebáva, aj keď neviem, či to je práve plus, keďže sa jedná o jednu zo záporných postáv. Ale budiž. Nemôžem povedať, žeby som sa vyslovene nudil, alebo nasieral, ale toto je naozaj veľmi divný film. Príde mi to skôr ako divné promo pre nadchádzajúci zápas Kokota McGregora, ako plnohodnotný blockbuster.

plagát

Creation of The Gods I: Kingdom of Storms (2023) 

Tu sa naliali neskutočné love a je to vidieť o tom žiadna. Ale aj napriek silnému budgetu, maniakálnej snahe o detailnosť výpravy a kostýmov, či akčnú epickosť tomu niečo chýba. Moc tomu nepomáha ani miestami infantilný humor, ale to už si človek pri Číňanoch zvykol, viac ma srala chaotickosť a nelogickosť vo vývoji charakterov postáv. Niektoré postavy sa nemenili vôbec, niektoré snáď každých dvadsať minút bez logického vysvetlenia, človek sa ku koncu pomaly strácal, kto je kto a prečo robí to, čo robí. Ale keď to vezmem ako celok, nenudil som sa ani minútu, nakoľko toto je ten typ filmom, kde stále niečo deje.

plagát

Mzda za strach (2024) odpad!

To, že sa tomuto amatérskemu výplachu bez štipky logiky upísala plešatá lopata Franck Gastambide ma vôbec neprekvapuje, keďže ten neborák zvláda jeden výraz tváre, ale čo tu preboha robil Alban Lenoir ( kvôli ktorému som tomu aj dal šancu ) mi na veky ostane záhadou.

plagát

Pravá ruka pomsty (2024) 

Legolas vstane z postele, zapáli si škváro, spraví tri zdvihy a päť klikov na verande chalupy v lesoch, nasadne na motorku a odfrčí v ústrety stojedenástim minútam nudy. Človek stále naivne čaká, že pozerá nejaký Céčkový slow burn z Amerického vidlákova, kde sa to ku koncu riadne rozbehne a vynahradí to predošlú hodinu trištvrte nudy, ale čakaj v lete Mikuláša. Kokot z toho. Tých pár akčnejších scénok postráda logiku, štýl aj napätie. Dajte pár autistom pištolky na kapsle a gumené nožíky a budete mať väčšiu zábavu. Dve hviezdy na Legolasa a Andy MacDowell už vráťte do hrobu, nedá sa na ňu pozerať.

plagát

Oegye+in 2bu (2024) 

V podstate platí to, čo som písal k predošlej prvej časti tejto do budúcnosti plánovanej trilógie. Plusy, mínusy viac menej ostávajú rovnaké, čo zamrzí, lebo za ten čas, čo mali sa mohli poučiť a zlepšiť. Lore je znovu super, tentoraz ešte viac rozvinutý, ale čo z toho keď to je znovu strašný guláš...Ku koncu síce pár vecí začne dávať väčší zmysel a človeku, čo videl jednotku sa čosi málo začne rozjasnievať, ale pre plné pochopenie by bolo najlepšie, aby človek pozrel oba filmy tesne po sebe. Takže možno v budúcnosti dám tomu znova šancu a potom zmením hodnotenia pre oba diely.

plagát

Madame Web (2024) odpad!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D   It's morbin time :D Ak si niekto myslel, že nič horšie ako Morbius nemôže vzniknúť táto pičočalamáda ho hneď vyvedie z omylu.

plagát

Freud's Last Session (2023) 

Občas si rád pozriem aj kvalitné konverzačky, kde nelietajú guľky, ale pánty na hube. Problém týchto filmov je, že okrem kecania nemajú čo iné ponúknuť a preto sú kvalitné dialógy spolu s kvalitnými hercami to na čom všetko stojí a padá a nič iné to nezachráni. Tu sú kvalitné hlavne výkony oboch hlavných postáv, kde to, že celkové tempo udáva Hopkins nikoho neprekvapí, ten človek tu ide svojich tradičných 100%, čo neznamená, že ostatní nestíhajú, len Hopkins je jednoducho iná liga. S dialógmi to už je o niečo slabšie, miestami sú šťavnaté, majú potrebnú hĺbku a miestami sú ploché, zmätočné a len aby sa nepovedalo. All in all taký sympatický priemer.