Recenzie (1 495)
Vlastníci (2019)
Nádherná komorná komédia, smiali sme sa skoro od začiatku do konca. Výborné herecké výkony a brilantný scenár. Lahôdková jednohubka, mňam.
Super maznáčikovia (2019)
Nuž, konkurencia je silná...
Gulag, sovětská historie (2019) (seriál)
Francúzi sú v dokumentoch čoraz lepší. Po strhujúcej sérii Apokalypsa je tu nekolorovaný Gulag. Fakty, svedectvá, súvislosti, mapy a vzácne zábery. Venovali sa aj téme žien a detí v gulagoch, ktorá je tak často opomínaná. Vynikajúce.
Smrt do roku 2020 (2020) (TV film)
Zábavné a smiešne mojím obľúbeným spôsobom! Nenadarmo milujem paródie už od detstva. Smiala som sa každú chvíľu, niektoré momenty boli totálne "jeby".
Americká elegie (2020)
Pekné, dojímavé, ale tú štvrtú hviezdičku predsa len získava fantastická Glenn Close.
Doktor Spánok (2019)
Knihu som čítala dávnejšie, ale pamätám si z nej celkom dosť, aby som si myslela, že je to solídna adaptácia.
Dami (2016) (TV film)
Smutné a dojímavé.
Coco (2017)
Ježkovy voči, to je nádherné. Parádna jazda, plná farieb, napätia aj dejových zvratov. A na konci aj veľmi dojímavá.
Vitajte v Čečensku (2020)
Je to desivé. Smutné, bezútešné a desivé. Dejú sa podobné veci aj v Afrike, ale Afrika je iný svet. Čečensko, Ingušsko, Dagestan je zase moslimský, a ten je tiež dosť iný. Lenže skoro susedné Rusko sa len zhovievavo prizerá a "drží basu". Vždy z času na čas vidím nejaký dokument z týchto "iných svetov" a som rada, že žijem aspoň v tom svojom, hoci aj moju vlastnú krajinu to stáča chorým smerom, ale zatiaľ je to ešte dobré. Zatiaľ ešte nemučíme gejov a nezabíjame lesbičky. Verím, že tých 151 zachránených našlo lepší život v krajinách, kde je naozaj 21. storočie nielen v kalendári.
Joker (2019)
Herecký koncert a psychologická dráma, ktorá málo pripomína klasické trendy komiksových filmov.