Recenzie (330)
Bez návodu (2013)
A mě se to líbilo...
Dědictví aneb Kurvaseneříká (2014)
Pičovina jak sviňa...
7 zabitých (1965)
Zabitých 90 minut...
Na cestě - Na cestě po Orlických horách (2011) (epizóda)
Orlického hory jsou nádherné. Tento dokument se ani NEPOKUSIL tuto nádheru ukázat... Neuvěřitelné. Škoda...
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
1 hvězda za bubáky, jinak trapný...
Plavecký mariáš (1952)
Ať si kdo chce, co chce říká, já se u tohoto filmu bavím. A to nejen "agitkou", ale i hereckými výkony PANA HERCE MARVANA a ostatních. Film má bavit a to tento cíl splňuje...
Dukovany - vroucí kotel (1987)
Hůůůstýýý, doporučuji... Vskutku neotřelý pohled na továrnu na energii...
Straka v hrsti (1983)
To je ale hodně velká sračka... Co bylo tehdy v kurzu? Perník???
Total Recall (2012)
Kam se hrabeme na klasiku, šulíni...
Případ pro rybáře (2013) (TV film)
Neslaný, nemastný, o ničem...