Obľúbené filmy (10)
Predátor (1987)
Akční sci-fi klasika, skvělá hudba Alana Silvestriho a hlavně nepřekonatelný Arnie. K režisérovi Johnu Mctiernanovi mám spojeny hlavně dva filmy - Smrtonosná past (Bruce Willis) a právě Predátor. 5*
Čeľuste (1975)
Ve své době to musel být hit, protože i v dnešní době se znovu spoustu lidí koukne na tenhle napínavej film od mistra Stevena
Votrelec 2 (1986)
Scénář a režie geniální James Cameron, skvělá Sigourney - 5*
Indiana Jones a Chrám skazy (1984)
Pro mě osobně nejlepší díl ze série Indiana Jones. Temný film doprovázený temnou hudbou Johna Williamse, dvorního skladatele Spielberga se skvělou výpravou - 5*
Vec (1982)
Mrazivý horor z mrazivého prostředí, podtržený ještě temnou hudbou Italského skladatele Morriconneho. Ze svého žánru je to naprostá špička - 5*
Posledný skaut (1991)
Pro mě osobně nejlepší film Bruce Willise - skvělý hlášky - scénář Shane Black a režie Tony Scott
Pravdivé lži (1994)
Skvělá akční komedie od skvělého Jamese se skvělým Arniem - 5*
Terminátor (1984)
Rivali (2013)
Neľútostný súboj (1995)
Nejlepší krimi, co byla vůbec natočená. Proti sobě stojí herecká esa Robert de Niro a Al Pacino. Fakt bomba - 5*