Recenzie (546)
Tady Havel, slyšíte mě? (2023)
Spoludivák (jehož neznám) to ohodnotil slovy "pražská kavárna" si udělala radost za peníze daňových poplatníků (spoluprodukovala Česká televize). A já s tím souhlasím. Né proto, že bych chtěl snižovat Havlův význam, ale proto, že v dokumentu vystupovali jen Havlovi vlezdoprdelkové a nikoliv důstojní a nestranní komentátoři. Ani sv. Havel nebyl bez viny.
Teraz a potom (1995)
Moc hezký film. Dámy a především mladé slečny byly ve svých rolích senzační a pátou hvězdičku nepřidám jen proto, že mi chyběl trochu silnější příběh, který by si film zasloužil. Nicméně, je to jen malá vada na kráse.
UFC 300 (2024) (relácia)
Obrečel jsem to, ale byly to slzy štěstí. Třístovka nabídla parádní zápasy, s přidanou hodnotou jménem Prochazka.
Candyman (2021)
Nia DaCosta není dobrá režisérka a Jordan Peele není dobrý scénárista, protože by takovou blbost nenatočili.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Jednoznačně nedoceněný film. Tu jednu hvězdičku si rozhodně zaslouží.
O 28 dní... (2002)
Dobrý horor, který chvílemi fungoval i emočně. Vyndejte si prst z análu a koukněte na něj.
Bílá paní (1965)
Krásná socialistická komedie, přítomný byl i budovatelský aspekt, který pobavil i morouse jako já.
Výkupné (1996)
Skvělý nápad. Škoda, že se ho neujmuli schopnější.
Konečná uprostred cesty (2011)
Tenhleten film o smrti a jiných podivnostech šel mimo mě. Německý vážný film je pro mě synonymum pro ruskou komedii... .
Otázky Václava Moravce (2004) (relácia)
Je smutné vidět, jak se z původně nestranného politického komentátora, novináře a doktora filosofie stal mluvčí dnešní asociální vlády. Už jen čekám až za pár let podá kandidátku na prezidenta s podporou profesora Fialy. A když mu to nedejbože nevyjde, stále se může stát poslancem europarlamentu.... .