Posledné recenzie (63)
Blondýnka (2022)
Otravně deprimující, prsatá melancholie, pokaždé končící pláčem, záchvatem nebo podobným výlevem. Film se smrsknul do premisy o chuděrce Normě, kterak se stala nesamostatnou a nesvéprávnou osobou, je vláčena muži – manipulátory, co ji jenom využívají jako kus masa. Světlé chvilky s Čechovem a s Dostojevským to nezachrání.
Slow West (2015)
Komorní westernová road movie skoro až s hamletovským zakončením. (Pozn.: Jak byste si přáli to zakončit? Nějaké nečekané zvraty? Ty stojí většinou za prd.) Prostě jednoduchý děj o hledání a shledání. Ale ty epizodky mezi tím stojí určitě za podívanou.
Posledné dni diska (1998)
Poslední dny disca působí jako jedna z prvních epizod seriálu Sex ve městě se 70kovým soundtrackem, ale mnohem delší a nudnější. Moc jsem si film neužila, spíš nuda, no.