VOD (1)

Obsahy(1)

Od chvíle, kdy se mladý šlechtic znovu oženil, začíná pro malou Lillianu peklo. Macecha se jí chce zbavit, a tak jedinou možností, jak si zachránit život, je útěk do lesů... (oficiálny text distribútora)

Recenzie (136)

MsUtahraptor

všetky recenzie používateľa

Sněhurka je spratek. Jako malá i -náctiletá. Macecha vlastně nic neprovedla, přijde o dítě a zcvokne se. Veškeré její další skutky jsou svým způsobem logické a vzhledem k jejím možnostem očekávatelné. Sněhurka nalezne skupinku pofidérních individuí, zredukuje je svou přítomností na hlouček snesitelných, zbaví se macechy a žije šťastně až do smrti. ()

Kroupa

všetky recenzie používateľa

Když jsem to viděl jako kluk, bál jsem se, že najdu v kalhotách překvapení, až film skončí (nestalo se), ale s odstupem času na ten film pořád vzpomínám, a i když nevím, jak originální je nápad převést pohádku do hororu (tradiční pohádky, nejen evropské, jsou vždycky tak trochu horor), ale mě to přijde fascinující. ()

BeranSon

všetky recenzie používateľa

Přesně toto je můj šálek čaje! Temný, lehce prokrvený, parádně naservírovaný horrůrek, na kterém vlastně ve výsledku není nic strašidelného, přesně tak to mám rád. Byl bych možná ještě spokojenější, kdyby tvůrci do filmu vrazili ještě více mystiky, třeba nějakého zlověstného vlka, kolem kterého by se místy rapidně odrazili, nebo dokonce vlkodlaka, či jiné tajuplné zvíře. Možná se ale více méně, dle svých norem chtěli držet přízemní reality a nijak neodbočovat z hlavní dějové linky. Sam Neil hodně potěší, společně s ESAŘKOU Sigourney Weaver tvoří perfektně vyladěnou dvojici. !!!VELKÉ PŘEKVAPENÍ!!! - 7/10 - ()

gumli

všetky recenzie používateľa

Svojrázna Snehulienka inšpirovaná rozprávkou bratov Grimmovcov.Len škoda že tam nie sú trpaslíci.Ale jeden tam bol,dosť škaredý.Prekvapila má Sigourney Weaver,neviem či som videl nejaký film kde by hrala takú zápornú postavu ako tu v tomto filme.Aj keď nehrala zlé,film je aj tak len bežný priemer.Dobrá scéna je keď Liliana uteká lesom,tá sa mi veľmi páčila.Ale keďže to nie je film pre deti,mohli to spraviť trochu horrorovejšie.Mňa ten film vôbec nenudil,ale viac ako tri si nezaslúži. ()

foundation

všetky recenzie používateľa

Strasne zbabrany neuveritelny potencial ktory tu bol. Bolo by skvele vidiet klasicke rozpravky pretavene do poriadneho horroru. Snehulienka,Popoluska ci Cervena Ciapocka to su vsetky namety z ktorych by dobry reziser a hlavne dobry scenarista mohli urobit vynikajuce,originalne a netradicne horrory. Prvy pokus nevysiel ale to neznamena ze by sa toho nemohol chytit v buducnosti niekto lepsi. Snehulienka v podani Michaela Cohna je takto len dalsim tuctovym podpriemernym filmom. Atmosfera filmu a horrorove sceny az na par vynimiek velmi zla a na to priamociaro nadvazuje aj prepisknuta stopaz ktora bere filmu dalsie percenta. Herci obsadeni celkom slusne. Weaver je jeden z mala kladov, s prehladom ako vzdy. Aj Snehulienka resp Lily bola vyborne obsadena ale co z toho ked to hrala uplne bezducho. Na prekvapenie mi vobec nesedel Sam Neil v roli krala. A tak na zaver myslim ze film sa neda odporucit ani skalnym horrorovym fanusikom pretoze ked tak nad tym rozmyslam tak to vlastne horror ani nie je. Nie je to vlastne nic ine ako jeden velmi nepodareny film s par svetllymi momentami ktore ale celok v ziadom pripade nemozu vytiahnut vyssie ako na 2 ()

Galéria (12)

Zaujímavosti (6)

• Keď macocha (Sigourney Weaver) vystupuje z koča má nechty upravené francúzskou manikúrou. O chvíľu neskôr v izbe už len priehľadným lakom. (ti88na)