Obyčejná žena zjistí, že globální streamovací služba zpracovala její život, včetně jejího tajemství, do dramatu, ve kterém hlavní roli hraje hvězdná herečka Salma Hayek. (Netflix)

Recenzie (108)

Lacike

všetky recenzie používateľa (k tomuto seriálu)

Tentokrát bol rozbeh pomalší. Najprv desať minúť zobrazenie nudného života jednej megery. Potom 20 minúť absolútnej ale zábavnej šialenosti a až v tridsiatej minúte sa naplno dozvieme komu sa tentoraz nastavuje zrkadlo. Všetkým tým spoločnostiam, ktorým dávame súhlas k čomukoľvek, bez toho aby sme si vôbec prečítali, čo odklikávame. A potom sme už len produkt, ktorý nemá právo na nič. Bolo to fakt vtipné a až na zbytočné navrstvenie meta vrstvy v závere ma to nadchlo. Tentoraz boli skvele využité aj hviezdy, ktoré sa tu objavili, keďže hrali variáciu samých seba. Salma kurva Hayek už dávno nebola tak kurevsky cool. 8/10. ()

Arsenal83

Opäť niečo z Čierneho zrkadla, čo nemusí byť dokonalé divácky svojím príbehom, zvratmi, lebo tam nikdy o to nešlo, vždy šlo o nosnú myšlienku. A napriek tomu, že sa aj z tohto seriálu stal produkt povinnej politickej korektnosti, kde všade musia byť zmiešané a homo páry, stále tá myšlienka tam je. Niekedy vám aspoň povedali: dávajte si pozor na malé písmenká! Čítajte bedlivo! Teraz vám už nikto nič nepovie. Automaticky schvaľuješ cookies, automaticky schvaľuješ spracovanie osobných údajov, automaticky schváliš akékoľvek zmluvné podmienky. A ono to potom môže všelijako dopadnúť. Pekne ukázané, kam by to možno, ale len možno, mohlo zájsť. ()

warrenur

"Yes, I am Salma f*cking Hayek!!!" :) Mimoriadne ma brala vedecka stranka strojoveho ucenia a urovne realizacii. Tuto temu mam napocuvanu z podkastov, a tak som to vnimal pozitivne, kedze som jej rozumel. Tiez pobavili x-stranove podmienky a automaticke suhlasy, ktore kompletne pravne kryli danu spolocnost. Napriek komedialnosti to nebol prilisny cringe - Annie Murphy hra rolu situ na "jej miery". :D Hlavna myslienka, ktora sa mi ako posolstva pacila - "Su zle dni a su dobre dni a to sa da ocakavat". Pobavila zaverecna "originalna" kostolno-vyprazdnovacia scena. :D Odporucam...nova sezona ma velmi dobry rozbeh. 75% ()

B.Wilde

Jsou to necelé tři roky, co jsem sjela prvních pět sérií Black Mirror a to, že jsou teď nové epizody, je jako vrátit se na oblíbené místo, kde jsem našla novou uličku, kterou jsem ještě neprošla - a chci si to užít. Tenhle seriál má prostě od všeho něco a už teď se těším na zbývající příběhy. Joan Is Awful je tak trochu bizarní start série, možná z části nedotažený, ale rozhodně k zamyšlení, přesně ten styl, co mě na BM zaujal a co dělá z tohohle seriálu něco jiného a originálního. ()

TheEvilTwin

Black Mirror to rozjíždí s novou řadou a hned na úvod nám dává jeho klasické úvahy o A.I. a paradoxu moderní doby. Zpočátku se epizoda tváří jako živoucí noční můra jedné ženy, ale v závěru přechází do mrazivé teze o umělé inteligenci a do filozofických rozprav ohledně života neexistujících postav. Super. ()

Galéria (15)

Zaujímavosti (15)

• Titul „On a Roll“ na streamovací službě Streamberry odkazuje na epizodu Rachel, Jack a Ashley Too (2019), ve které si hlavní roli fiktivní zpěvačky Ashley zahrála Miley Cyrus a její titulní píseň měla název právě „On a Roll“. (jirikzaboj)
  • Název titulu „Junipero Dreaming“ na streamovací službě Streamberry odkazuje na epizodu San Junipero (2016). (jirikzaboj)
  • Animovaný titul „Rowdy and Peanut“ na streamovací službě Streamberry odkazuje na interaktivní film od Netflixu s názvem Cat Burglar (2022). Objevují se zde postavy Rowdy a Peanut a scénář měl na svědomí také Charlie Brooker. (jirikzaboj)