Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Príbehy neobyčajne obyčajných ľudí a ich túžby, ktoré sa naplnili. Show, v ktorej plníme sny divákov vo forme prekvapenia. Vo väčšine prípadov tieto sny budú nemateriálne. Dôležitý je životný príbeh, ktorý sa za snom skrýva. Show má široký dosah – ponúka divákom pozitívne emócie, rozprávku v živote, naplnenie snov a rovnako aj známe osobnosti (speváci, tanečníci, herci ako hostia programu). (TV Markíza)

(viac)

Recenzie (138)

Marina111 

všetky recenzie používateľa

V súvislostí s týmto programom musím zacitovať užívateľa Mareka1991, konkrétne : "Komerčné a farebné vyzdvihovanie ťažkých ľudských osudov, občasná pomoc a plnenie minimálnych prianí, pre zlepšenie nálady obetí nešťastia tohto sveta. Istú ľudskosť a myšlienky oceňujem, nepáči sa mi však istý hyenizmus a aj marketingové svinstvo okolo toho". V týchto riadkoch je výstižné povedané, prečo túto show i napriek jej zjavnému ľudomilstvu nemôžem priveľmi oceniť. Celé moje rozpaky pramenia najmä z faktu, že osobne poznám aktérov troch "splnených prianí", ak to tak môžem nazvať. Spôsob, akým sa prehliada v živote daného človeka všetko, čo nesúvisí priamo s prezentovaným snov, je veľmi pokrytecký, podobne ako vykresľovanie daných osôb - nie každému musí byť príjemné, keď sa pred zrakom národa stane "chudáčikom" z TV - na druhej strane, hoci mnoho takýchto "chudákov" si Rozboril so svojim štábom takpovediac umelo vykresali, veľa ľudí ich pomoc a podporu skutočne potrebuje, a aj v ich mene dávam tejto modrej šou zelenú - aj keď sledovať ju pravidelne, pravdepodone sa úplne znechutím či nervovo zrútim ()

milhouse86 

všetky recenzie používateľa

Celé modré z neba trefne vystihli v Lokal TV. Aký ma handicap? Žiaden? Tak potom nič. Áno, modré z neba pomáha ľudom, ktorý to potrebujú. Ale markíza je komerčná televízia a preto to musí robiť tak, aby dosiahla čo najvyššiu sledovanosť. A nato najviac slúži nechutné citové vydieranie a falošný slizký Vilo. A v každom diely nejaký ten sociálny prípad, nejaké postihnutie - najlepšie dieťa a nejaká ta celevriťa, akože má strašné dobré srdiečko. zaujímavý koment: MM_Ramone, Smok, anderson zaujímavý blog: http://samuelmarec.blog.sme.sk/c/293893/Pat-uzitocnych-otazok-o-Modrom-z-neba.html ()

Reklama

anderson odpad!

všetky recenzie používateľa

Citujem z diskusie užívateľa shisho: "Nechapem ludi co tu daju ze je to odpad?? je take hrozne splnit niekomu sen? splnit chlapcovi bez ruk sen nech sa povozi s delfinom?Silne veriacej autistke splnit sen vidiet papeza a Vatikan? velmi vela podobnych udalosti? Neznasam ludi ktori stale musia za vsetkym hladat vypocitavost...davam 5*" --- takže ostanem nepochopený :-) snáď to prežijem a teraz k samotnému programu. MODRÉ Z NEBA vzniklo v pomätenej gebuli nášho údajne najväčšieho moderátorského profesionála Rozborila (NOMEN OMEN). Skombinoval dokopy viacero programov (iste ich všetci poznáte) po vzore "pejska a kočičky" a výsledok je pre mňa spoľahlivým prostriedkom na doslova "vygrcanie sa" aj bez toho aby som trpel anorexiou. Tento hnus sa naozaj nezastavil pred ničím a klesol až na samé dno citového vydierania labilných divákov, ktorí si konečne môžu pri obrazovkách poplakať a dojímať sa a zároveň mať pocit, že ostatní sú v ešte väčšom srabe ako oni sami. Sračka zaštíťujúca sa frázami o "pomoci potrebným" má to čo od nej MARKÍZA v prvom rade chcela: sledovanosť. Verte mi, že ak raz sledovanosť klesne, pôjdu drísty o pomoci tam kam smeruje aj celé toto pokrytecké divadielko. Čiže ako vravel kedysi Radič "do bRITI". (30.9.2009) ()

Smok 

všetky recenzie používateľa

Splnené priania pred televíznou kamerou, (najlepšie niekomu postihnutému, alebo sociálnemu prípadu, to na divákov zaberá), slzy dojatia, vďaky... A to všetko vďaka televízii s ľudskou tvárou, ktorej ide predsa o šťastie obyčajného človeka a jeho túžby. ( A tak trošku aj o sledovanosť a peniažky z reklamy ). Jedna hviezda za (nefalšovaný?) závan ľudskosti, ktorému by som rád uveril. ()

Galéria (3)

Zaujímavosti (2)

  • Televízny štáb relácie pri plnení snov najazdil do konca roku 2009 cez 243 000 a nalietal 27 286 kilometrov. (R4D0)
  • Na relácii pracuje viac než 60 ľudí, ktorí do konca roku 2009 nakrútili cez 432 hodín materiálu a spolu pracovali takmer 3000 hodín. (R4D0)

Reklama

Reklama