Vydali se do hor, aby ve svém manželství opět rozdmýchali vášeň. Místo toho v nemilosrdné divočině prchají před neznámým střelcem, aby si zachránili holý život. (Netflix)

Videá (2)

Trailer 1

Recenzie (99)

Jaro.Krafcik

všetky recenzie používateľa

Opäť rasová ideológia v manželskom páre. Netflix, zase neponúkol dabing. Ale to nevadilo, film zbehol pomerne rýchlo. Aj ten dej sa dal. Aj keď som čakal trochu viac, no Švédska kinematografia neprekonala klasiku, siedmu pečať. Ako inak, musel som aj podpichnúť veľkého fanúšika a kamaráta, ktorý má ten legendárny film v top desine. 3* ()

Malarkey

všetky recenzie používateľa

Jelikož jsem si Červenou tečku pustil ihned po skvělém Arctic, tak nemohu jinak, než jít s hodnocením dolů. Mnohdy nelogické, mnohdy emotivně přehnané. Navíc s názvem, který nedává logiku. Jako když byste film pojmenovali Vepřový řízek jen proto, že hlavní hrdina si v jedné scéně v restauraci objednal vepřový řízek. Tady teda Švédové šlápli vedle. Netflix zřejmě nemá dost a pase i po kvalitě skandinávské kinematografie. Nebo je to o tom, že díky jeho distribuci se k nám dostane něco, co bych si asi jindy normálně nepustil? Bůh ví... ()

Trevor

všetky recenzie používateľa

Tie 3 hvezdičky sú za film jedna naviac že vo filme z produkcie Netflixu sa objavila mladá sebavedomá študujúca afroamerická alfasamica ktorá hrala zápornú postavu. Koncert liberálnych predsudkov (dokonalý párik whiteblack vysokoškolákov), rasisti na švédskom vidieku, v každom meste sa to len tak hemží inteligentnými obyvateľmi a preto chodia do Národných parkov vyhadzovať odpadky a z pocitom dobre vykonanej práce nechávajú miestnych obyvateľov aby to v čase svojho osobného voľna po týchto vzdelaných prascoch s vysokými školami mohli vyčistiť :-D. Ešte horšími sú však sedláci čo privandrujú do miest a potom sú z nich hotoví malomeštiaci a zazobanci. Skrátka hejtorov hejtujem a skromných ľudí zbožňujem. Pekná príroda, pomerne dobrý príbeh, prekvapil osud Nadji. Mrazivý švédsky kúsok vo februári padol viac ako dobre. ()

borec999

všetky recenzie používateľa

Aj napriek nie príliš priaznivým recenziám a pomerne málo % (53 v čase môjho komentáru) som sa pustil do tohoto severského survivalu a som celkom spokojný. Osobne nechápem, čo hodnotiaci od podobného filmu čakali, ja som dostal približne to, čom som od podobného filmu očakával a aj niečo navyše(podarené rozuzlenie a dejový twist v závere) za čo pridávam štvrtú hviezdu. Film disponuje sympatickými hercami, zručnou réžiou a mrazivým prostredím arktickej púšte, pri ktorej som bol vlastne celkom rád, že film sledujem z tepla domova . Je pravda, že v pár scénach sa postavy chovajú nelogicky(prečo nezobrali pušku tomu postrelenému záchranárovi?) resp. niekedy ťažko uveriť, že by postavy prežili všetko čo sme vo filme videli, no bez toho by asi takéto typy filmov nemohli mať viac ako 30 minút. Za mňa celkovo sympatická jednohubka a ďalší podarený kúsok od Netflixu. 70% ()

silentname

všetky recenzie používateľa

"Red Dot" je pre mňa ako survival thriller uspokojivý. Možno je pravda, že ten laser sa dal využiť lepšie a možno by bolo lepšie, keby nebol film trošku moc čitateľný. Hoci ma záverečných 20 minút celkom prekvapilo a záver filmu má skutočne svoju poetickú chvíľku, tak nám najprv podstrkuje riešenie, ktoré však z jedného prostého dôvodu bude nesprávne. Nebudem to vysvetľovať, aby som náhodou nedával spoilery pre filmy, no pri všetkých týchto thrilleroch platí jedno pravidlo. A ak na neho prídete, tak aj vy budete vedieť tieto filmy jednoznačnejšie čítať. Ako oddychový film na večer mi to plne stačilo. Sú tu dobré a silné scénky, film vie budovať v mnohých momentoch napätie a miestami vie byť aj celkom atmosférický. Jediné čo mi ozaj ale prišlo neprirodzené je scénka v zmrznutom jazere, ktorá v jednom momente pôsobila absolútne nereálne. Ale v rámci filmu je dobrá. A potom je tu záver filmu, ktorý na mňa úprimne zapôsobil. Posledné dialógy medzi Davidom a strelcom sú tak silné, že som skutočne nevedel čo na to povedať. Ako film na večer mi to úplne stačilo. Najmä to bol obrovský posun vpred oproti filmu, ktorý som pozeral predtým. To bez debaty. Hodnotenie: B+ ()

Galéria (36)

Zaujímavosti (2)

• David mal v skľučovadle vŕtačky založený forstnerov vrták. Z vŕtačky ho nemal ako dostať dole a pri manipulácii ju nebolo vidno. Zároveň tento typ vrtáka nemá ostrie, ktoré by zvládlo prerezať tak silné plastové pustá. (Jumar)
  • Jedná se o první švédský film natočený pro Netflix. (Duoscop)