• Sci-Fi

Recenzie (367)

Bad Boys: Na život a na smrť (2024)

Klasický průměr zde. Bohužel, kromě pár nových a pěkných záběrů s kamerou, se zde nevyskytuje nic nového a hází vám to jedno staré klišé za druhým v domnění, že si toho nevšimnete a všechno je jasné jak skončí dříve než to začne. Humor s Martinem sice občas pobaví, ale často je až moc nucenej. Pokud Mizery fakt zbožňujete, tak se běžte podívat, ale běžný divák se bez toho obejde.

Sugar (2024) (seriál)

Váhal jsem mezi 3 a 4 hvězdami, ale nečekané zvraty mi to ujasnily. I na kratší stopáž dílů tempo trochu kolísalo, ale furt tam vzadu bylo to napětí, otázky a hlavně Colin, který to táhnul. Dále také dobrý scénář a režie. Nevím, jestli je 2.řada dobrý nápad pokud teda bude, když to hlavní odhalení už máme, ale zase třeba tvůrci přijdou s něčím novým a svěžím.

Kolaps (2024)

Mě si tento film moc nenašel. Ani nevím, co jsem čekal, ale to pomalé tempo skrz rozbitou Ameriku mě extra nenadchlo. Nějaké dobré momenty to mělo (Jesse a Washington), ale spíše převládala nuda a moc otázek a žádné odpovědi. A ta posedlost zachytávat fotky byla až extrémní. Poslední minuta filmu taky hodně zvláštní.

Furiosa: Mad Max sága (2024)

Jo Fury Road je za mě lepší, ale Furiosa taky velmi povedená. Fury Road má větší vražedné tempo, o něco lepší akci a větší napínavost. Zde je trochu předlouhlé intro a akce je více rozkouskovaná (kromě jedné). Rozhodně jsem se ale nenudil, všichni super (Chrisovi to velmi sedlo), vypadá to dobře a kouká se na to dobře, FR ale na mě zanechal větší 'wow' moment. A konec mi zde přišel hodně antiklimatický. Škoda, že jsme museli čekat tak dlouho a další díl bych si dal co nejdříve.

Atlas (2024)

Hezká videohra se stupidním scénářem, nelogickým chování JLo, dlouhou stopáží a nakonec docela podařeným hlase Smitha. Třešnička je výskyt Marka Stronga asi na 5 minut.

Súperi (2024)

Mně Rivalové moc nesedli. Stopáž až moc dlouhá, hlavně spousta dlouhých zpomalených záběrů v hlavním zápase. Milostný trojúhelník byl ok, ale chování Zendayi jsem občas nechápal a Josh O'Connorův poloúsměv mi už lezl na nervy. Také monotónní hudba po celou dobu nebyla nijak příjemná, chtělo to trochu změnu za mě. Aspoň zde byla občas zajímavá kamera a Zendaya klasicky dobrá. Průměrný film, ze kterého šlo vydat více, ale celý je vlastně o 2 slintajících klucích.

Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)

Já chápu, že tady jde všechno stranou a sází se jenom na destrukci, ale myslím, že by šel udělat i normální film. Dřív byl řev Godzilly a Konga něco speciálního, v tomto filmu už mě z toho bolela hlava jak se furt řvalo po celou dobu. Jsem sice hrozně rád za dobrý fighty s epickýma monstrama, ale to vše okolo mě furt hrozně nebaví. Hezký zaměření na Konga po většinu filmu, Godzilla tu ale byla jenom na efekt a na totální destrukci dalších oblíbených měst s milionovými ztrátami (aspoň jednou by mohli bojovat mimo města).

Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)

Zde je dobře vidět, že tato série je absolutně bez nápadů a nějakých posunů vpřed. Až po hodině se začne něco dít a i té akce je minimum, postavy bez charisma, nápadů a naprosto nevyužité. Furt se jenom odkazuje na předešlá léta, spousta scén z traileru zmizelo, Bill Murray je zde asi 5 minut, to že město zamrzlo nemá absolutně žádné následky, no spousta nelogických věcí a klišé, které jsme viděli několikrát. Nemůžu najít žádná pozitiva, i ta stopáž je dlouhá a Kumail mi přišel spíše otravnej. A to mi předešlý díl přišel vcelku fajn. Ale je už načase položit tuto série k ledu.

The Ministry of Ungentlemanly Warfare (2024)

Velmi pohodová Ritchieho operace za 2.sv.v. Možná právě až moc pohodová, kde není moc v sázce a je jasné jak to dopadne. I když je to místy zábavný film, akce je dost, casting je charismatický a kouká se na to dobře, přesto mi to přišlo docela odfláknuté s větším potenciálem. Hranice 3 a 4 hvězd.

Kráľovstvo planéty opíc (2024)

Neměl jsem ohledně nové Planety opic velká očekávání, ale docela příjemně překvapila. Akce je tu sice minimum, ale je to hlavně film o dobrodružství, objevování a dobrých postavách, prostě klasické intro do další ságy. Díky dobrým výkonům a vynikajícím efektům se na to kouká dobře.