Réžia:
Harold BeckerScenár:
Richard PriceKamera:
Ronnie TaylorHudba:
Trevor JonesHrajú:
Al Pacino, Ellen Barkin, John Goodman, Michael Rooker, William Hickey, Richard Jenkins, Paul Calderon, Gene Canfield, Larry Joshua, John Spencer (viac)Obsahy(1)
Newyorský detektív Frank Keller (Al Pacino) a jeho kolegovia Terry (Michael Rooker) a Sherman (John Goodman) vyšetrujú sériu vrážd. Obeťami sú výlučne muži, všetci boli zastrelení, všetkých zastihla smrť v posteli za zvukov piesne More lásky a všetci si podali veršovaný inzerát v zoznamovacej rubrike časopisu pre slobodných. Aby našli vraha, Frank a Terry sa vydávajú za osamelých mužov a podávajú podobné inzeráty v nádeji, že ich privedú na stopu. Ozve sa im niekoľko žien, medzi ktorými je aj blonďavá predavačka obuvi Helen (Ellen Barkinová), obetavá slobodná matka malého dievčatka a vášnivá milenka. Frank Keller, skúsený detektív s dvadsaťročnou praxou, ktorý ani vo chvíľach voľna neprestáva byť v strehu, sa do nej zamiluje. Za sebou má jedno skrachované manželstvo a neverí, že by Helen mohla byť chladnokrvnou vrahyňou. Lenže Helen má doma zbierku starých platní, medzi ktoré patrí tiež More lásky, ktorú Keller našiel pri jednej z obetí a naviac má na chladničke označené mená mužov, ktorí sa stali obeťou neznámeho vraha, teda vrahyne. A tak je Frank Keller nútený zvádzať krutý vnútorný boj, kde na jednej strane stojí láska a na druhej varovanie sebazáchovného inštinktu. (TV JOJ)
(viac)Videá (1)
Recenzie (148)
Pacino tradične výborný a Goodman ako jeho parťák potešil. Dosť dlho to inak pôsobí ako predzvesť Základného inštinktu, aby sa to potom zmenilo na romancu, ktorej nie veľmi veríte. Vlastne, celý film ťahá Pacino a jeho herectvo očami. Nebyť jeho, idem s hodnotením tohto neo-noiru oveľa nižšie. Takto to ale zostáva vo vodách lepšieho priemeru. ()
Pacino, Goodman, ich nekonečné hlášky a herecká pohoda, mrazivá a podmanivá erotika, s prehľadom zastrú dojem, že ide o obyčajný thriller s obyčajnou zápletkou a obyčajným krimi vyšetrovaním. Dráma policajného stroskotanca stojí vlastne len na Alovi, inak by nemala šancu. A ani tá romantická zápletka filmu neuškodila. 80%. ()
Nejsem takový dobrodruh, abych si dokázal užít vzrušení z nejistoty, zda ta kráska, která je se mnou v posteli, touží po orgasmu nebo mi chce pistolí vyrobit v hlavě větrací otvor. Detektiv Keller je však jiná liga a do postele s podezřelou chvátá tak nadšeně, jako by z ní chtěl to přiznání vysouložit. Mne to tedy bavilo, Helen ve mně probudila nejeden zvířecí pud a co se týká příběhu, tak v oblasti vyšetřování a sexu jsem mnoho lepších rozhodně neviděl. ()
║Rozpočet $-miliónov║Tržby USA $58,571,513║Tržby Celosvetovo $110,879,513║ Nevyspytateľní príbeh vďaka nerozhodnej postave Al Pacina s malou dávkou napätia, držiaci sa po celý čas v jednej príbehovej rovine, bez závanu šance na niečo čo by dej pozdvihlo niekam ďalej, vyššie. /60%/ ()
„More lásky” má síce výstižné názvisko, ako hrom, i rovnakú ústrednú pieseň (na začiatku naspievanú Philom Phillipsom a na konci prespievanú Tomom Waitsom), a na prvý pohľad hodiacu sa do romantického žánru, ale namiesto toho som skôr vnímal „more absurdnosti” , čoho je Priceov scenár vlastne schopný, že zároveň k tomu tiež pridávam, ako si tentokrát Al Pacino nedobre vybral !? Nie totižto každý film, v ktorom sa vynikajúci herec automaticky objavil, stál za pozornosť, a práve komentovaný, je ďalším príkladom toho, že skrátka (po)mýliť sa, je naprosto ľudskou vlastnosťou, aké sa bežne stávajú, aj mne samotnému, kedy som sa opäť trochu sekol... Možno za to v podstate ani nemohol, zrejme sa miestami sám čudoval, aké otrasné dialógy predvádzal, a tak väčšinou radšej býval tesne „pod parou” , aby sa nad nimi celkovo povzniesol ? Béčkový režisér Harold Becker nakrútil filmový brak, ktorý by som si znovu pozrel jedine v tom prípade, ak by sa vystrihli všetky scény s "Frankom Kellerom" , ostala by len "Helen Cruger" , ako sa trebárs skvostne prechádzala po Manhattane... Áno, kvôli Ellen Barkin sa tento nepodarok vidieť celkom oplatí. ()
Galéria (49)
Zaujímavosti (5)
- Richard Price původně napsal scénář pro Dustina Hoffmana, ten si ho ale přál přepsat tolikrát, že nakonec jeho roli převzal Al Pacino. (StarsFan)
- Scéna, kdy jsou kriminálnící zatčeni na "Meet the Yankees" akci, se zakládá na skutečné události. (StarsFan)
- V poslední scéně filmu je vidět, jak někdo Pacina odstrčí stranou, zatímco on na ulici mluví s Ellen Barkin. Dle tvrzení režiséra Beckera se jednalo o skutečného Newyorčana, který se jim připletl do záběru, a ne komparzistu. Pacino přitom pokračoval v hraní své úlohy bez sebemenšího zaváhání. (StarsFan)
Reklama