Reklama

Reklama

Čas beží a zdá sa, že život losangeleského architekta Paula Kerseyho (Charles Bronson), ktorý sa po smrti manželky a dcéry stal neľútostným pomstiteľom a prenasledovateľom zločinu, by sa konečne mohol usadiť a dostať do normálnych koľají. V práci sa mu darí rovnako dobre ako vo vzťahu, ktorý nadviazal s energickou reportérkou Karen Sheldonovou (Kay Lenz). Jej dcéru Ericu (Dana Barron) si Paul obľúbill, akoby bola jeho vlastnou dcérou. Lenže osud zrejme nehodlá Paulovi dopriať šťastie a pokoj. Jednej osudnej noci sa Erica vyberie so svojím priateľom Randym (Jesse Dabson) do zábavného parku, aby čoskoro na to zomrela na následky predávkovania kokaínom. Hoci má Kersey plné zuby násilia a túži po pokojnom živote, chopí sa znovu zbrane a bez zľutovania zlikviduje JoJa, priekupníka, ktorý dal Erike drogy. To je však iba začiatok. S Paulom sa totiž spojí tajomný milionár Nathan White (John P. Ryan), ktorý mu poskytne prostriedky a príležitosť zlikvidovať dva zločinecké gangy ovládajúce spoločne takmer deväťdesiat percent obchodu s drogami v Los Angeles. Paul striedavo zabíja dílerov pracujúcich pre oba gangy, a to tak dlho, kým vzájomné podozrievanie a paranoja nespôsobia, že dve konkurenčné bandy proti sebe a navzájom sa začnú ničiť... (TV Markíza)

(viac)

Recenzie (64)

MickeyStuma 

všetky recenzie používateľa

Architekt Paul Kersey má stále co dělat. Ve čtvrtém příběhu se postaví drogovému kartelu, a to jenom proto, že dcera jeho přítelkyně zemře na předávkování. Akční výplach jako v předchozím snímku se však tentokrát nekoná. Snímek je pevněji postaven na příběhu, kde je stále zvýrazněn osamocený hrdinný bojovník, jaký byl v osmdesátých letech populární. Příběh plný hlášek, i na dnešní dobu výborných akčních scén a s osobitým charizmatem Charlese Bronsona. Hláškou to celé začne, hláškou to také skončí. Akční filmová zábava a hlavně akční stará škola se vším všudy. ()

Wacoslav1 

všetky recenzie používateľa

Posledni povedenej dil kterej jeste vzniknul v produkci Cannonu cekal sem uz velkej vodvar ale je to porad pecka trend nastoleny ve trojce tu je udrzovan uz zadny krimi dramata tohle je cistokrevna akcnarna a byt ke konci uz mi to prislo trochu umele natahovane tak ten Nehappyend mne zase slusne rozsekaj ten chudak Bronson ma fakt smulu s nikym se nemuze dat dohromady kazdyho mu oddelaj no reknete koho by to nenasralo nevzal poradnej kolt do ruky a nesel zkosit par zasranejch parchantu kdyz si o to vylozene rikaj kazdopadne v nejlepsim prestat skoda ze tenhle dil nebyl posledni mohla to byt jedinecna serie ()

Reklama

JohnnyD 

všetky recenzie používateľa

Zdá sa, že na koncepte Death Wish niet čo pokaziť. Stačí Charles Bronson, suché hlášky, šialení pankáči a masakre. Ktosi ale vo štvrtom diele dostal nápad odstrániť všetko okrem Bronsona a výsledok je nudný generický akčný film. Po exploatačných koreňoch niet ani stopy, všetko tu je maximálne korektné a uhladené vrátane fádnych mafiánov čoby záporákov filmu. ()

Derek 

všetky recenzie používateľa

po uznavanom michaelovy winnerovy prebral otaze serie cisty beckar j. lee thompson a pokracuje tam kde trojka skoncila (realisticke ponatie ako v prvej casti je uz davno prec). akcie je tu dost, ale posoby televiznym dojmom (rovnako ako cely film). potesi mlady danny trejo a jeho zneskodneie bombou vo flase od vina... ()

choze 

všetky recenzie používateľa

Série střídá režiséra (po Winnerovi nastupuje druhý Bronsonův dvorní režisér, na slovo vzatý béčkař Thompson), Bronson protivníky - místo rowdies odteď masí výhradně mafoše - a po krásně osmdesátkově epické trojce přichází šedivá, zbytečná a nudná čtyřka. Poslední v produkci Cannonu, zato první s podtitulem. Jednu hvězdičku snad jen za Bronsona a úvodní scénu v podzemní garáži. ()

Galéria (52)

Zaujímavosti (15)

  • V snahe čo najviac ušetriť, scéna, kde Kersey (Bronson) ide do kina, aby sa stretol s Nathanom (John P. Ryan), bola v skutočnosti natočená v kine, ktoré patrilo produkčnej spoločnosti The Cannon Group. (m.a.t.o.)
  • Pôvodný scenár G.M. Hickmana bol viac existenciálny, ale štúdio Cannon ho neustále nútil k zmenám, aby oslovil publikum, ktorému sa páčili predchádzajúce časti. Nakoniec jediná scéna, ktorá z pôvodného scenára ostala, bola tá úvodná. (m.a.t.o.)

Reklama

Reklama