Réžia:
Eli RothScenár:
Eli RothKamera:
Milan ChadimaHudba:
Nathan BarrHrajú:
Lauren German, Bijou Phillips, Roger Bart, Richard Burgi, Heather Matarazzo, Stanislav Ianevski, Milan Kňažko, Zuzana Geislerová, Jay Hernandez, Jordan Ladd (viac)VOD (2)
Obsahy(1)
Vo filme Hostel 2 sledujeme tri mladé Američanky, ktoré sa pod vedením exotickej a okúzľujúcej známej z Európy vydávajú z Ríma na spoločný víkendový výlet do kúpeľov s vyhliadkou na odpočinok, zotavenie a posilnenie svojich priateľských pút. Nájdu dievčatá to, čo hľadajú? Alebo sa stali obeťou klamu, následkom ktorého sa z nich stanú iba bábky v rukách úchylných a privilegovaných ľudí z celého sveta, ktorí na toto miesto cestujú potajme za účelom ukojenia svojich príšerných potrieb a túžob? Snímkou Hostel Eli Roth potvrdil reputáciu, ktorú získal svojim filmovým debutom Cabin Fever. (HBO Max)
(viac)Videá (4)
Recenzie (465)
Hudba totálne „demoluje“ akú takú hustú atmosféru podobných žánrov, medzi ktoré sa chcel Hostel 1,2 určite dostať. Bohužiaľ sa nepodarilo a pokračovanie tohto hororu je iba ťažkopádnym plagiátom jednotky, bez ničoho prevratného, čoby napr. rozvíjalo príbeh ďalej, aby z toho nebolo len „idem, chytím, zabijem a odídem“ alá Saw a pod. ()
Hostel Part II je o dosť krotkejší ako jeho prekvapivo úspešný a drsnejší predchodca. Stavba príbehu je totožná no finále nie je také (ehm) našľapané. Pravdu povediac ani som nemal chuť na nejak extra drsné scénky, na to mi bohate stačí séria Saw. I tak v postate je tu iba jedna a aj tá zároveň zhrozí (trošku) aj pobaví (viac). Stále si stojím za svojím, že Eli Roth nie je žiadny nýmand ktorému kamera nepatrí do ruky, ako si mnohý neprávom myslia kôli jeho (pre nás) kontroverznému Hostelu. Koľko takých filmov som už videl a od oveľa slávnejších režisérov, ktoré som mal chuť hneď na začiatku nepozerať. Hostel Part II na mňa tak zďaleka nezapôsobil, ale tak sa mi zdá že v tom mala prsty aj hlavná predstaviteľka na ktorú sa veľmi dobre pozerá =). Hostel je oddychový film pre hororových fandov, prehľadne natočený s dobrou atmosférou i keď jednotlivé situácie mohli byť aj viac vyhrotené. ()
Myslím, ba dokonce jsem pevně přesvědčen, že minimálně jedna věc se od prvního dílu zcela změnila. Naprosto zde chybí jakýkoliv náznak napětí. Což je v hororu sakra cítit. O co tu běží už jsme měli možnost poznat v prvním hostelu, takže moment překvapení je zde, jako slovem ze slovníku spisovné eskymáčtiny. Pořád tam však nechybí nějaká ta laskominka, na kterých je vlastně celý film vybudován a snad taky proto se chystám hodnotit tak, jak se chystám hodnotit. Jsem rád, že ve filmu opět hrají idioti. Teoretická sestava a teoretická hlavně proto, že předpokládejme oproštění od dat narození i smrti v podobě Einstein, Newton a třeba ještě da Vinci by asi s vrahouny nebyla v tak dokonalé symbióze, jako to zvládnuly tři chytré američanky, které za svoji chytrost také patřičně zaplatily. Druhý Hostel však vidím, jako horší Hostel. Proto slabé 2*. Každopádně na ten třetí Hostel se rozhodně chystám. ()
Neuveriteľne rozplzlá sračka, s prepálene dlhou a nudnou expozíciou plnou nezaujímavých a hlavne zbytočných osudov. To čo v jednotke ešte ako tak fungovalo (vďaka neznalosťi pozadia Hostelovského "biznisu"), je dvojke úmorným čakaním na avizovaný masaker. Dva krát indentická stavba jendoducho nemôže fungovať a to nemusím byť režisér, aby som to pochopil. Žial samotné slabučké finále len podtrhuje bezradnosť tohoto nakoniec prekvapivo sterilného pokračovania. To je podpásovka, ktorú som nečakal (a to som toho veľa nečakal) a Tarantino by si mal včas rozmyslieť, pod čo sa podpíše. 10% ()
Znova sračka, ale smrdí menej ako prvý diel. Ale stále je to sračka, ktorá smrdí. Zlepšenie o päť percent. Byť na mieste amerických divákov, tak už v živote nerozmýšľam o návšteve Slovenska, čo je veľká škoda, že práve takáto reklama sa k nim dostane prostredníctvom filmu. Ako kompenzáciu by som povinne pustil po filme päťminútový dokument o 'krásach Slovenska'! :) Ale k filmu. Príbeh znova nemá čo ponúknuť. Je to len ďalší umelý námet, bez štipky originality, dialógy sú pod úrovňou detských konverzácií v materskej škôlke. To jedno zrnko originality sa dokotúľalo k posledným desiatim minútam, ktoré konečne začali vyzerať, ako horror, zvyšok filmu je len roztiahnutý začiatok rozprávky - veta 'kde bolo, tam bolo, za siedmimi horami, za siedmimi dolami, v postkomunistickom Slovensku, kde žijú len rómovia, kanibali, nechutní zvrhlíci; oslavujú sa dožinky, ktoré pripomínajú americký halloween a na týchto oslavách sa tancuje v českých krojoch na české ľudové pesničky; býva sa v hoteloch, kde sú na izbách s päťdesiatročnými televízormi; všetci hovoria po anglicky'. Toť objektívny pohľad na súčasné Slovensko. Jediné, čo korešponduje so Slovenskom je BMW s poznávacou značkou BA. No a byť na Quentinovom mieste, strčím si hlavu do piesku, takáto reklama by mi bola urážkou. 20%. ()
Galéria (103)
Fotka © Lions Gate Films
Zaujímavosti (12)
- Ve filmu se objevuje část písně „Commando X“ od Dixxx. (M.Fish)
- Eli Roth zde, stejně jako v prvním Hostelu (2005), použil písně Michala Davida. (Bauer)
- Jay Hernandez (Paxton) přinesl do filmu svou umělou mrtvolu, kterou Eli Roth již použil ve fiktivním traileru Thanksgiving (2007), přiloženém ke "dvojprogramu" filmů Quentina Tarantina a Roberta Rodrigueze Grindhouse: Auto zabiják (2007) a Grindhouse: Planeta Teror (2007). (imro)
Reklama