DearS
Japonsko,
2004, 23 min
Scenár:
Takao JošiokaKamera:
Tecudži HigučiHudba:
Tomoki HasegawaHrajú:
Kišó Tanijama, Čiwa Saitó, Ai Šimizu, Mijuki Sawaširo, Mai Nakahara, Kappei Jamaguči, Kikuko Inoue, Džun'iči Suwabe, Akemi Sató, Jú Asakawa, Hisajoši Suganuma, Jódži Ueda, Masuo Amada, Eri ÓnoHrajú
Kišó Tanijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Čiwa Saitó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kimi wa hókago Insomnia (2023) (seriál)
Kuroko no basket (2012) (seriál)
Ai Šimizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gintama (2006) (seriál)
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)
Dívka z Pekla (2005) (seriál)
Mijuki Sawaširo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mai Nakahara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Blue Lock (2022) (seriál)
Thunderbolt Fantasy: Tóriken júki (2016) (seriál)
Durarara!! (2010) (seriál)
Kappei Jamaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Kikuko Inoue
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Džun'iči Suwabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Akemi Sató
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kanon (2006) (seriál)
Kanon (2002) (seriál)
Král Šamanů (2001) (seriál)
Jú Asakawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hikaru no go (2001) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Hisajoši Suganuma
Japonsko
Jódži Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Masuo Amada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Eri Óno
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Med a čtyřlístek (2005) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)