Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Tragikomédia zo súčasnej Bratislavy o rozpade vzťahov a hodnôt, o miznutí elementárnej slušnosti z nášho života. Sympatickí a úspešní štyridsiatnici sa v zajatí každodennej banality s ľahkosťou a šarmom – akoby mimovoľne – dopúšťajú drobných podrazov, klamstiev a nevier, až sú náhle konfrontovaní s neúprosným odhalením. Autor s jemnou iróniou a humorom zachytáva rôzne bizarné, smutnosmiešne, provokujúce i nebezpečné pokusy ako prekryť utajované pocity úzkosti a nespokojnosti s osamelým, vyprázdneným životom. A pritom niekde celkom blízko nich uteká pred skutočným násilím nelegálna imigrantka z Arménska...

Majiteľ prosperujúcej firmy Viktor náhodou zachráni mladú ženu pred utopením. Vysvitne, že zachránená Mia len experimentovala s fotografovaním svojho autoportrétu vo vlnách Dunaja. Ženatý muž sa do nej zamiluje, hoci študentka fotografi e žije s výstredným muzikantom a ošetrovateľom laboratórnych zvierat Konzim a je pritom aj rebelujúcou dcérou Viktorovho priateľa z mladosti Patrika a jeho ženy Bibi. Hlavný hrdina sa zapletá do nerovného vzťahu stále viac, zatiaľ čo jeho osamelá, bezdetná manželka, bývalá lekárka Karla hľadá východisko z depresie, ktorú jej komplikuje oddané dvorenie neúnavného Valéra ako aj kleptomanské výstrelky problematickej mamy, snažiacej sa takto upútať jej pozornosť. Viktorov únik zo zabehaných vzťahov potvrdzuje aj odchod obchodnej partnerky, niekdajšej milenky z firmy. A tak sa mu postupne „zosúva“ jeho schizofrénny život až po nečakane definitívne finále... (oficiálny text distribútora)

(viac)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (104)

klerik 

všetky recenzie používateľa

Prekvapivo slušne natočená a pomerne účinná polodráma, ktorá by ale potrebovala trochu prehustiť scenár. Úplný záver by som si vedel predstaviť inak, ale až na hluchejšie miesta v prej polovici, slušne odvedená práca. Oproti ŽENY MOJHO MUŽA je to divácky atraktívnejšie a živšie, ale keď si spomeniem na televízne(!) TICHO, stále je čo doháňať... ()

Martin741 

všetky recenzie používateľa

Ak sa na tento film mame pozerat z uhla pohladu toho, ze ma divakov odplasit z kina, tak film FUNGUJE VYBORNE a niet mu co vytknut. Ak ma film ale tendenciu nalakat divakov do kina, tak je to len dalsi z radu podpriemernych filmov, ktore tu mozeme lopatami prehadzovat. Dejovou liniou sa zase rozumie len prazdne tliachanie o medziludskych vztahoch a + pripadne vyzmykanie vsetkych moznych emocii. 2 % ()

Reklama

Autogram 

všetky recenzie používateľa

Má to spád, dej slušne odsýpa, stále sa niečo deje a keď sa nedeje, tak sa sexuje, len zmysel toho celého mi akosi uniká. Za slušné herecké výkony by bolo čo pochváliť a nielen za ženské odhaľovanie, ale aj Kroner svojim výkonom nezaváhal. Keby sa ku koncu scenáristi snažili niečo rozumné z toho vytlačiť a nezavádzať diváka mimo deja arménskou drámou, tak by som pridal aj ďalšiu hviezdu. Aspoňže vernisáž sa vydarila a splnila očakávania. –––– Srnka ušla, ujo horár. Z jebačky nič nebude. ()

horacko 

všetky recenzie používateľa

Zo začiatku úbohý pokus zaujať veľkým množstvom vulgarity a erotických scén, neskôr to vyzeralo, že by sa mi to mohlo aj celkom páčiť. No čo ma vážne dorazilo bol ten hlúpy koniec, keď sa niekto rozbehne k odistenému granátu a pred výbuchom si pred ním ešte zastane, tak sorry ale to mi príde vážne veľmi hlúpe. Čo touto hlúpou smrťou chceli tvorcovia dokázať vážne netuším. Určite sa jej smrť dala spracovať lepšie a hodnotnejšie. Film to nebol až tak zlý, no konečný výsledok mohol byť o mnoho lepší. ()

Radko 

všetky recenzie používateľa

Chlap v rozpuku síl a splnených ambícií potrebuje súložiť. Neustále. Znudená manželka takto zaneprázdneného podnikateľa túži po osviežení v podobe dieťaťa alebo práce. Mladá umelkyňa zas po skúsenej náruči oťukaného matadora. Dráždivé korenie iného dlhodobého vzťahu dodá prezlečenie za inštalatéra (copyright Samotáři). Mladí nezávislí umelci nihilisticky a bombasticky hazardujú zo životom. Utečekyne z Arménska sa spamätávajú z hrôz občianskej vojny na neveľmi vábnom, ale mierumilovnom Slovensku. A vernisáž nádejnej fotografky sa nesie v znamení šoku, vystrihnutom z Playboyovej show o vlastných príbuzných. Kopa nesúrodo popremiešaných téz opatrného bulváru, niečo ako klebetníček v kaviarni. Plný nezvládnutých dialógov a krčmového humoru nižšieho štandardu. Stačí to na plnohodnotný zážitok? Zdá sa že väčšinou áno (čsfd-66%), aj na verejnom premietaní sa film dočkal vysokej návštevnosti a búrlivého potlesku. Hudba síce bola skvelá, Janžurka v úlohe kleptomanky tiež, potešili aj známe bratislavské lokácie, len nakrútené boli tentoraz akosi sterilne (napr. aj oproti podobne zlému, ale o poznanie atmosférickejšiemu filmu Zostane to medzi nami). Vytvorenie lesklého farebného magazínu bez kazu sa vydarilo, lenže výsledok postráda zmysluplný dej aj atmosféru. To nezachránia ani dobrí herci a snaha o kvalitnú formu. ()

Galéria (25)

Zaujímavosti (2)

  • V scéne v 65. minúte filmu šoféruje Karla (Klára Pollertová-Trojanová) auto na bratislavskom Starom moste, pričom vidieť, že v protismernom pruhu aj za ňou ide niekoľko vozidiel. V nasledujúcom prestrihu na detail Karly a jej spolujazdkyne (Diana Mórová) je ale Karlino auto na moste jediné. (GTS_PUNK)

Reklama

Reklama