Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Nastylovať sa za 4 hodiny a 500 eur dokážu len skutočné nákupné maniačky. Ale len jedna z nich môže byť tá pravá! S komentárom skúseného stylistu sledujeme päť žien počas jedného týždňa a uvidíme, ktorá z nich splní svoje úlohy najlepšie. Denný seriál Nákupné maniačky je súťažná televízna šou, spájajúca ženy rôzneho veku, vzdelania a výzoru, ktoré majú spoločnú vášeň - nakupovanie. Ich úloha znie priam rozprávkovo - v časovom limite 4 hodín musia minúť 500 eur a nakúpiť za ne oblečenie a doplnky, pomocou ktorých vytvoria outfit na zvolenú tému. Hodnotiť sa budú nielen navzájom, ale svoje pozorné a neúprosné oko na ne upriami aj profesionálny stylista. Najvyšší počet bodov potom určí víťazku týždňa, ktorá získa nielen celý svoj nákup, ale aj 500 eur v hotovosti. (TV JOJ)

(viac)

Recenzie (85)

SOLOM. odpad!

všetky recenzie používateľa

Vždycky se najdou nějaké buchty, které do podobných pořadů půjdou. Osobně by mě však zajímalo, kdo vede samotné castingy, protože drtivá většina „soutěžících“ jsou většinou totální vypatlané pí.e. Nicméně ženským se to určitě líbí páč některé mají skutečně zajímavý vkus. Já však nikdy nebyl žádným příznivcem a obdivovatelem nejmodernějších trendů a stejně mám nejraději ženské nahé. Kvůli staré jsem to stejně jako českou Popelku viděl asi 3x a bohatě mi to stačilo…Kde vždycky vyhrabou ty moderátory „experty“ to mi vážně hlava nebere… ()

morena.jea 

všetky recenzie používateľa

Celkom by ma to aj bavilo - bratislavské husičky ktoré v nakupovaní vidia umenie a zmysel života. To že si navzájom ohovárajú šatník by mi ani nevadilo, veď je to súťaž. Čo mi ale pije najviac krv sú porotcovia, nazývaný profesionálni stylisti. Týmto samozvaní odborníci zdrbú 9 kúskov z 10 pretože nevyhovujú ich prihriatemu vkusu. Prečo preboha si každá buzna o sebe myslí, že má vkus a právo rozhodovať čo je pekné? A čerešničkou na torte je ich spôsob vyjadrovania, tzv. paštekárčina. "kabelka by mala nejakým spôsobom korešpondovať s topánkami" / "je to viacmenej taký casual look" / "akože podľa mňa je toto zlý outfit" / "slim jeansom by veľmi svedčal used look" / "chýba mi tam nejaký taký akcent, ktorý by to celé oživil" / "akože ja vôbec nechápem prečo má tento kúsok vo svojom šatníku" / takpovediac by to teoreticky aj mohlo spolu farebne fungovať" ... ()

Reklama

Richmond odpad!

všetky recenzie používateľa

Tak v tomto prípade je jasne vidieť, že TV Hnoj pardon Joj sa nestará čo divákom strká pod nos. Toto sa ani nedá vyjadriť slovami aká veľká sračka to je na televíznych obrazovkách. To je jeden odporný nechutný komerčný hlúpy absolútne nezaujímavý program až by z toho jeden pustil dáviaci reflex. Toto skutočne nemá obdoby. Najväčšia hlúposť akú som kedy v živote videl. Jeden odporný veľký grc FUJ! 0% ()

Jello Biafra odpad!

všetky recenzie používateľa

Pribrzdené telence sa s 500 eurami vyberú do obchodu a snažia sa čo najviac vyfintiť. Debilita modernej doby už pokročila do kozmických rozmerov. Je utrpením sledovať ako sa ženské s iq 80 promenádujú s obchodoch a vidia v nakupovaní hadrí zmysel života. Mne je z toho akurát tak zle. Väčšina ženských, ktoré sa v tejto relácii objavujú by sa hodili tak akurát ku šporáku alebo do bordelu. Zábava pre vygumovanú konzumnú spoločnosť. Zaujímavosti: pôvodný názov pre túto reláciu bol "Piče idú do Polusu". ()

Anderton 

všetky recenzie používateľa

Tak toto je snáď iba pre televízne maniačky. Je fajn, že na rozdiel od Bez servítky tu máme k výsledku bližšie, pretože ho vidíme a nemusíme iba hádať, akože to jedlo chutilo. Kvalita jednotlivých dielov bude asi závisieť od inteligencie žien, ktoré sa súťaže zúčastnia, obávam sa však, že priemer je jedna fajn baba na štyri slepice. Ďalej neplánujem tento priemer s vačšími skúsenosťami s programom upravovať, tých pár dielov s jedným tímom mi stačil a možno som ešte dobre obišiel. ()

Galéria (18)

Zaujímavosti (1)

Reklama

Reklama