VOD (1)
Série(3) / Epizódy(35)
Obsahy(3)
Tim Miller a David Fincher sestavili antologii animovaných filmů, kde není nouze o děsivá stvoření, ďábelská překvapení a černý humor. (Netflix)
Videá (5)
Recenzie (258)
Nesmierne zaujímavý a v súhrnnom výsledku i vydarený projekt. Súbor 18 krátkych príbehov ponúka divákovi obrovskú rozmanitosť, a to nielen z hľadiska žánru a obsahu, ale aj samotného vizuálneho spracovania. Predovšetkým prvá polovica série má ohromný náboj; do môjho vkusu sa dokázali trafiť vážne ladené i odľahčené epizódy. K jej koncu som síce nadobudol dojem, že scenáristom dochádza dych (predovšetkým predposledná časť s Hitlerom na mňa pôsobila ako infantilný kŕč s premrhaným potenciálom), no záverečná epizóda Secret War, ktorú spoločne s Beyond the Aquila Rift a Good Hunting radím na pomyselné medailové stupienky, ma uistila, že dva večery strávené pri Love, Death & Robots neboli stratou času. (80%) ()
Fajnové jednohubky, kde některé jsou jen krátkým zpestřením a nezabaví někdy ani celých svých 10 minut. Na druhé straně jsou ale takové, jaké by si zasloužily klidně celovečerák. 1. série mezi ty nezapomenutelné a u kterých bych rád viděl mnohem delší stopáž jsou vidláci bránící se ve velkých robotech (ok, to už celovečerák vlastně má), bytost ve vzdáleném vesmíru, která upravuje realitu, aby se přeživší měl aspoň trochu dobře, Rusácí jdoucí po krku nějakým potvorám. Potom samozřejmě ty sexuální jako "liščí" potvory, do kterých není radno se zamilovat, a celkem i sešitá holka ovládající potvoru v aréně. u některých příběhů byla škoda rozdílné úrovně animace. 2. série je pro mě spíše zklamáním. Už nyní vím, že si více pamatuju z první řady, než z právě dokoukané druhé. Sníh na poušti a Zakázané ovoce byly super díly, krásné, s myšlenkou a nešlo většinou jen o krátký štěk. Zbytek měl bohužel většinou jen tu myšlenku, nebo hezky vypadal. Když už bylo slibné vše, měl díl jen pár minut, kde více času zabraly titulky. 3. série mi nyní zase přijde jako zklamání, ale nejspíš lepší než druhá, protože si toho budu asi víc pamatovat. Jen je paradox, že mi v hlavě utkví nejvíce asi ta nejhorší povídka (o vodní žínce celé z kovu). Většina povídek je dost nechutná a té smrti je věnováno asi nejvíc prostoru. Robotů je pomálu a lásky ještě míň. A to je škoda. ()
Season 1 = Sonnie's Edge (7/10) / Three Robots (8/10) / The Witness (9/10) / Suits (8/10) / Sucker of Souls (7/10) / When The Yogurt Took Over (4/10) / Beyond the Aquila Rift (10/10) / Good Hunting (6/10) / The Dump (4/10) / Shape-Shifters (7/10) / Helping Hand (7/10) / Fish Night (6/10) / Lucky 13 (6/10) / Zima Blue (5/10) / Blind Spot (5/10) / Ice Age (6/10) / Alternate Histories (5/10) / Secret War (8/10) = CELKOVO SEASON 1: 7/10 / Season 2 = Automated Customer Service (4/10) / Ice (5/10) / Pop Squad (7/10) / Snow in the Desert (7/10) / The Tall Grass (6/10) / All Through the House (6/10) / Life Hutch (6/10) / The Drownder Giant (6/10) = CELKOVO SEASON 2: 6/10 / Season 3 = Three Robots: Exit Strategies (6/10) / Bad Travelling (8/10) / The Very Pulse of the Machine (6/10) / Night of the Mini Dead (7/10) / Kill Team Kill (5/10) / Swarm (7/10) / Mason's Rats (5/10) / In Vaulted Halls Entombed (8/10) / Jibaro (6/10) = CELKOVO SEASON 3: 7/10 ()
Kreativní hřiště pro autory, geniální. Každá epizoda má svoje šílené animátorské prvky a celkově to funguje jako velkolepá animovaná mozaika. Opravdu epické umělecké dílo. Tohle je must watch pro všechny, každý si v tom najde to svoje. Další věc, která mě na tom hodně baví, je délka epizod, prostě 6-20 minutové díly je přesně ta správná volba pro tenhle seriál, víc by ani nemělo smysl a zbytečně by se to natahovalo. Jako jo, sem tam se objeví epizoda, která je divná, slabá nebo nudná, ale určitě se najdou lidi, které bude bavit + udělat prostě tolik hodně příběhů a ještě aby všechny fungovaly perfektně, to je snad nemožně, zvláště v animovaném žánru. Emoce a postavy jsou většina úplně popiči, během té krátké stopáže epizod se mnoho kdy sblížíte s postavou více než s postavami v celovečerním dvouhodinovém filmu. Průměr hodnocení epizod by mi vyšel do celkového seriálu a všech sérií nejspíše na 4 hvězdy, ale tady to jako celek funguje mnohem lépe, i když mnoho epizod bylo na 4 hvězdy, tak už jen díky všem těm originálním a kreativním prvkům, co nabízely musím ohodnotit 5/5, to prostě jinak nejde. ()
Mno, špatné to není, ale jako celek mě to jako úplně nezaujalo. Rozhodně mě to nějak nenadchlo. V hodně krátkých příbězích se jede spíše na vizualitu než nějaký hlubší obsah, což mi trochu vadilo. Bylo to moc pozlátkové, na rychlou konzumaci a buď bez pointy nebo s hodně prostou a jednoduchou. Pár příběhů mě zaujalo, potěšilo zpracování povídky Joe R. Lansdalea "Rybí noc", jak nemusím steampunk, líbil se mi východní steampunkový příběh o liščím démonovi, naopak mě zcela iritoval díl o Hitlerovi. Nadšení fanoušků fantastiky i chápu, ale já nejsem zrovna cílovka. ()
Galéria (95)
Fotka © Netflix
Zaujímavosti (35)
- Ve skutečnosti se pod krycím názvem Secret War skrývaly tajné operace USA během občanské války v Laosu. (NiWi)
- V jedné z alternativních budoucností se první ženou na měsíci stala Janine Lindemulder. Toto jméno patří jedné z největších německých pornohvězd přelomu 20. a 21. století. (NiWi)
- Hlasu jogurtu se docílilo tím, že se pustil mužský a ženský počítačový hlas zároveň. (NiWi)
Reklama