Elliot Page
nar. 21.02.1987
(37 rokov)
Halifax, Nova Scotia, Kanada
Diskusia
Doporučuju si poslechnout projev poslance Lubomíra Volného na poslanecké schůzi ze čtvrtka. Na tom můžete vidět, jak ty extrémy pronikají do mainstreamu a jak lidé se zábranami na netu ztrácejí i zábrany v reálu. Za 10 let budou takhle na sebe prskat všichni. :DDD
na príspevok reagoval LAZARUS111, Dan9K
S Dan9Kčkem jsme mluvili o odlišných a nesmiřitelných postojích. Je jasné, že v případě původu homosexuality, napadání, diskriminace, registrovaného partnerství (nebo i stejnopohlavního manželství) a osvojení biologických potomků partnera/ky nemá gay nebo lesba kam ustupovat, pokud nechtěj škodit sami sobě.
Ale invalida je taky dobrý příklad. Ten naráží na jiné problémy než zdraví, tak taky bude mít jiné názory. Obdobně zaměstnanec vs. zaměstnavatel. A uvidíme, jak to dopadne, až si odpůrci politické korektnosti prosadí, aby invalidům zase mohli říkat "kriplové" i v běžné mluvě.
Homosexualitu si nechám do soukromí, až si heterosexualitu necháte Vy. Vždyť to ani není technicky možný. Prakticky každej, koho potkám, se dříve nebo později zeptá, jestli s někým chodím. "Laskavě mi nelez do ložnice." Jasně! :DDD
Zbytek jsou šovinisticko-mačistický cancy. Na to ať si když tak reaguje nějaká "fena" nebo dotyčnej. Ale líbí se mi závěr, že když někomu v diskusi neustoupím, tak jsem alfasamec. :DDD
na príspevok reagoval Mr.Apache
To by mně zajímalo, na jaké problémy asi tak narážíš. Jako chápu, že buzny to mají o něco těžší, ale to chlápek co přišel o nohy taky a nestěžuje si pořád. Ano cikny zažívají rasizmus, feny šovinizmus a úchylky odsudky. Ovšem se zamysli nad tím, jak se projevuješ a chováš a pak pochopíš, že na "dialog" musí být vždy dva.
Pokud si homosexualitu necháš pro soukromí, tak odstrky na rozdíl od cikánů nebo žen prakticky nemáš šanci zažít. Ovšem, když dáváš svou úchylku veřejně a hlavně ostentativně najevo, tak se nediv. Znám cikány, za které dám ruku do ohně, proti šovinistům aktivně vystoupím, i když neznám ženu nebo feminu, která by se mi jako muži mohla v čemkoliv relevantním rovnat a buzíka jak z komedie mám v širší rodině (mimochodem silně věřící) a je to skvělý kluk se kterým je vždy zábava trávit čas. To ale neznamená, že na základě pár výjimek, budu přehlížet tu negativní většinu těchto kategorií a že k nim budu nějak shovívavější nežli k většinové společnosti.
Dan9k:
Jsi měchuřinka. A to je asi důvod, proč mně považuješ za primitiva. Měchuřinky tak totiž machistické alfasamce vidí a patřičně se jich bojí. Nemusíš se omlouvat na všechny strany a už vůbec ne za žvásty na webu. Mimochodem tvoje snaha na každém šprochu hledat pravdy trochu v tomto zavání trochu "5 minutami pro Hitlera a 5 minutami pro Žida". Jsou prostě věci, kterou mají jen jednu stranu pravdy.
Snaha hledat rozumnou debatu na internetu v dnešní době ... no, potřebuješ dospět hochu, protože to už spíše najdeš jednorožce co chčije kostky z duhy.
Osobně nemám problém s tím, že mě máte za extremistu nebo dogmatika. Ani mi není smutno, že můj postoj nebo názor někdo nechápe. Protože já přinejmenším chápu, že problémy, na které narážíme Elliot, já, Rom v Česku nebo ženská, se Vám v podstatě musí vyhýbat.
Máte pravdu, že debata na internetu je vyhrocená, ale podle mě je to důsledek právě té nebývalé otevřenosti, kterou už v počátcích umožňovala anonymita. Takhle se extrémy (ano, vč. LGBTQ) dostaly z okraje do mainstreamu. Navíc k tomu dle mého přispěla frustrace, že se pořád řeší xenofobie nebo sexismus, záležitosti, které měly být ve 21. století už vyřešené, překonané a zapomenuté.
P. S.: Vykat mi nemusíte. Já vykám, protože jsem na to zvyklý a nemám důvod se toho zbavovat. Ale pokud chci, aby to lidi respektovali, musím respektovat i to, že jim zase vyhovuje tykání.
na príspevok reagoval cernakus
Proč by měly být extrémistické oba názory? Troufnu si tvrdit, že plno lidí má celý život na zásadní témata stále konzistentní názory, které nejsou nijak amorální ani závadné a před pár lety byly ještě v pořádku. Ale dnes jsou nazývány rasismem, homofobií nebo bůhvíčím ještě. To, že nějaká část hysterických aktivistů ohýbá realitu, ještě neznamená, že mají pravdu. Pokud někdo tvrdí, že je normální, aby předělaný chlap soutěžil v atletice se ženami, tak kecá. Ale v Americe bude plno lidí tvrdit, že ten, kdo říká, že trans sportovci nemají soutěžit se ženami, je extremista a transfob, i když by podobně šílená věc před lety nikoho nenapadla.
na príspevok reagoval Dan9K
Uživateľ vegetol.mp zmazal svoj príspevok.
LAZARUS111: ne,
dnešní internet je pořád nějaký extrém. Jsou to jen samé emoce, žádný rozum. Pořád doufám, že ta tichá část ho má, a proto se tolik nevyjařuje, ale začínám o tom dost pochybovat.
Dneska na internetu nenajdeš reakci, která by říkala třeba: "hmm, možná na tom, co říkáš, něco je, mně se ale na tom nelíbí tohle". Například. Že by tam byla nějaká snaha o porozumění té druhé strany. Já se o to snažím už mnoho let, ale sám vidíš nad tím co píšu, že už jsem ztratil naději. Dneska vidíš akorát jednoznačná a v podstatě dogmatická stanoviska buď té nebo oné strany. Ať už je meritem věci v podstatě cokoliv. Nikdo nepochybuje, nikdo se neptá, všichni mají jasno. Jsem z toho upřímně smutný. Píšeš, že řekne názor. Jako ne. Problém je, že když se řekne názor a má se za to, že názor je svatý. Názor není svatý. Ne každý názor má stejnou hodnotu. Každý názor může být zpochybněn nebo podpořen a měl by obstát v argumentaci. To se taky moc nenosí.
vegetol.mp: doporučuju lépe rozumět psanému textu. Jednoznačně píšu, že extrémní jsou obě dvě strany a tady v podstatě na téhle diskusi není nikdo, kdo by ten extrémista nebyl. Neprobíhá diskuse, dneska probíhá jen přestřelka názorů či urážek, a jsou to v 98% názory, které jsou na obou koncích spektra.
na príspevok reagoval vegetol.mp, vegetol.mp, Deleatur, LAZARUS111, Deleatur
Uživateľ Dan9K zmazal svoj príspevok.
Blbě to chápeš. Každej, kdo vyjádří svůj názor, kterej odporuje dnešním pokrokářům, je extremista. Pokud jsi členem té vyvolené skupiny, která je držitelem své jediné pravdy, kterou cpe každýmu do ksichtu, můžeš klidně tvrdit, že pedofilie je fajn.
na príspevok reagoval Dan9K
Aha takže každý kto vyjadrí svoj názor je extrémista, "super" :D
na príspevok reagoval vegetol.mp, Dan9K, Dan9K
cernakus: tos mi to samozřejmě strašně natřel a víš ty co? Mně je to jedno :-)
Lazarus111: z jeho způsobu vyjadřování
Deletatur: jakožto jeden z extrémistů samozřejmě nečekám že to uznáš. (sorry na to vykání se mi moc přistupovat nechce). Pokud jsem se v cernakovi spletl, tak se mu samozřejmě omlouvám. Já bych ale nikdy nepsal tyhle výrazy, pokud by to nebyla citace nebo bych tím nechtěl mluvit přímo o těch slovech a pokud je takto používá, sám se zařazuje do určité skupiny a vypovídá to o něm.
To cituje cernakuse, ne mě. On to pro mě není "úchyl jako úchyl", jako spíš "odchylka jako odchylka", ale nejde mi o svobodné praktikování samozřejmě, protože si v tom samozřejmě uvědomuji rozdíl.
na príspevok reagoval LAZARUS111
Upřímně, já si nemyslím, že máte zas od cernakuse odlišné názory. Koneckonců i Vy jste psal něco ve smyslu, že "úchyl jako úchyl". A i verbal používá jakoby pochopení pro pedofily spíš jako nátlak na oponenta, než by pro ně pochopení opravdu měl. I když to může být jen můj dojem... :DDD
A btw. někdo tu vytahoval svazáky na progresivisty, mě ale napadnou vždycky nad podobně naivníma a zároveň revizionistickýma představama o rozumných diskusích, jaké se kdysi pěstovaly mezi levicí a pravicí. Já si na nic takového nevzpomínám.
U Jolieové jsem si pamatoval, že ji i trans organizace chválily za to, že to nehnala žádným směrem, odmítala jak zmatení, tak i rady Chaze Bona a rozhodla se to nechat na Shiloh samotné. A v tuhle chvíli to vypadá, že se jí to vyplatilo, protože Shiloh tuhle fázi možná opouští sama.
O Theronové, resp, její první a trans dceři Jackson jsem ale nevěděl, našel si to a je to stejně rozumné: They were born who they are and exactly where in the world both of them get to find themselves as they grow up, and who they want to be, is not for me to decide.
Tedy z mého pohledu ani jedna nevykazuje známky brainwashingu a naopak by mohly jít leckterým hysterickým chlapům příkladem, jak podobnou situaci řešit s klidem a rozvahou.
Dneska je každej, kdo tvrdí, že chlap nemůže otěhotnět, extremista:)
na príspevok reagoval LAZARUS111
To je právě to neštěstí dnešní doby, že každej musí bejt dneska extrémista. Zlatej rozumnej a otevřenej střed se dneska nenosí a už vůbec ne na internetovejch diskusích. A nejhorší je, že když člověk jakkoliv zpochybní dnešní novolevicové smýšlení, jeho zastánci si takového člověka okamžitě zařadí mezi primitivy jako je cernakus a okamžitě ho umínusují, aniž by se pořádně zamysleli nad tím, co píše a diskuse je prakticky nemožná. Stejně tak, když člověk jakkoliv zpochybní ono konzervativní smýšlení, tak je taky okamžitě onálepkovaný, ačkoliv rozumná diskuse s touto stranou bývá ještě vzácnější.
na príspevok reagoval cernakus, LAZARUS111, Deleatur
Uživateľ Dan9K zmazal svoj príspevok.
No chápu, že se nechceš opakovat, ale kritika zlehčování psychického traumatu vypovídá o tom, že jsi nějaké věci nepromyslel.
Představ si hypotetický scénář, že tě čapne velkej zlej negr-chirurg a dá ti na výběr:
buď ti narve svého analdestroyera do zadku bez lubrikantu a za plného vědomí, nebo tě uspí a amputuje ti pindíka.
Co by jsi si vybral. I když, teď mně napadá, že pokud jsi buzna, tak to není zrovna dobrý příklad :-D
Prostě psychické trauma sice není žádná prdel, ale dá se to mnohem snadněji vytěsnit nežli fyzické trauma, které se ti neustále připomíná, den co den.
Ostatně stejně to vidí i zákon, protože když na tebe naskáče zásahovka u tebe doma ve tři ráno a nahého tě přiváže k topení a provede prohlídku kavit, tak nárok na odškodnění je výrazně nižší, nežli když tě fízl omylem z ničeho nic postřelí na ulici. i když psychické trauma z prvního fízlovského přešlapu ti zařídí, že nebudeš roky schopnej pořádně spát.
na príspevok reagoval Deleatur
Teoreticky jsou špatně pochopení liberálové. Prakticky jsou konzervativci neofašisti, a tedy liberálové neomarxisti.
na príspevok reagoval LAZARUS111, Dan9K, Dan9K
Já to tu už všechno probral. Souhlas a nesouhlas, tranzice u nezletilých, emancipace vs. propaganda, překvapení, že někteří heteráci maj ve skutečnosti daleko větší pochopení pro kdejakou úchylku než já duhař... všechno. Dokonce ještě víc. Opakovat se nechci. Ani ze zlomyslnosti, abych viděl, jak by z toho zase LAZARUS111 lezl po zdi. :DDD
Vole bylo od verbala, ten to trumfnul předškolákem. To bylo aspoň (šibeničně) vtipný na rozdíl od Vaše zlehčování traumatu znásilněného dítěte. *ble*
Čajové pytlíky jsou neopakovatelný, to si když najděte.
na príspevok reagoval cernakus
Aha, tak to pardon. Psal jste aspoň, že to udělala jen proto, že touží po pozornosti? :DDD
na príspevok reagoval LAZARUS111
Súvisiace novinky
Dámský gambit zaujal i Heatha Ledgera
Tahle zpráva není ani tolik novinkou, jako spíš zajímavostí. Netflix nedávno vypustil do světa nový seriál scenáristy a režiséra Scotta Franka Dámský gambit. Chválená minisérie vypráví příběh… (viac)
Ellen Page ve světě esportu
Co mají společného herečka Ellen Page (The Umbrella Academy, Juno), server BuzzFeed a svět profesionálního esportu? Až doposud vůbec nic, nyní se ale první dva zmínění spojili, aby o tom třetím… (viac)
Sutherland a noví Hráči se smrtí
24ka se na podzim vrátí na obrazovky bez Jacka Bauera. Kiefer Sutherland seriál předal novému hrdinovi, který bude mít tvář Coreyho Hawkinse (Straight Outta Compton), a hodlá se věnovat filmové… (viac)
Alexander Skarsgard vraždí ve jménu přírody
A nejen v Pravé krvi. Spolu s Ellen Page se totiž připojili k obsazení thrilleru The East, což je zároveň název eko-teroristické skupiny, kolem které se točí děj. Skarsgard bude velet, Ellen Page si… (viac)
Představitel Bonda ve Fincherových službách
Daniel Craig právě teď hraje pistolníka v komiksovém sci-fi westernu Cowboys & Aliens. Na podzim měl začít natáčet novou bondovku, avšak ta byla kvůli finančním problémům studia MGM přesunuta na… (viac)
Herečka
Filmy | |
---|---|
2025 |
Lioness |
2024 |
Robodog |
2023 |
Close to You |
2017 |
Hráči so smrťou |
My Days of Mercy |
|
Vyléčení |
|
2016 |
Tallulah |
Window Horses |
|
2015 |
Into the Forest |
Všechno, co mám |
|
2014 |
X-Men: Budúca minulosť |
2013 |
Citlivá na dotek |
Východ |
|
2012 |
Do Ríma s láskou |
2011 |
Tilda (TV film) |
2010 |
Městečko Peacock |
Počiatok |
|
Super |
|
2009 |
Rollerky |
2008 |
Klub mŕtvych |
2007 |
Americký zločin |
Juno: Nezrelá na dieťa |
|
Tracey: Fragmenty |
|
Tvář anděla |
|
2006 |
X-Men: Posledný vzdor |
2005 |
V pasci |
Z úst do úst |
|
2004 |
Duch z počítača (TV film) |
Wilby Wonderful |
|
2003 |
Deväť životov (TV film) |
Pád na dno (TV film) |
|
Toho kluka miluji |
|
Touch & Go |
|
Z ulice na Harvard: Príbeh Liz Murrayovej (TV film) |
|
2002 |
Marion Bridge |
1997 |
Pit Pony (TV film) |
Dokumentárne | |
---|---|
2019 |
V té vodě něco je |
2016 |
Gaycation (seriál) |
2015 |
Mutant vs. Machine: The Making of 'X-Men: Days of Future Past' |
Women Who Act |
|
2013 |
Beyond: Two Souls - Behind the Scenes |
2011 |
Na Nai'a: Legend of the Dolphins |
2010 |
2012: Čas na změnu |
Inception - Making of film |
|
2009 |
Vanishing of the Bees |
Krátkometrážny | |
---|---|
2014 |
Tiny Detectives |
2002 |
The Wet Season |
Producentka
Filmy | |
---|---|
2023 |
Close to You |
2017 |
My Days of Mercy |
Vyléčení |
|
2015 |
Into the Forest |
Dokumentárne | |
---|---|
2019 |
V té vodě něco je |
Účinkujúca
Režisérka
Dokumentárne | |
---|---|
2019 |
V té vodě něco je |
Kameramanka
Dokumentárne | |
---|---|
2019 |
V té vodě něco je |
Scenáristka
Filmy | |
---|---|
2023 |
Close to You |
Súvisiace novinky
Dámský gambit zaujal i Heatha Ledgera
Tahle zpráva není ani tolik novinkou, jako spíš zajímavostí. Netflix nedávno vypustil do světa nový seriál scenáristy a režiséra Scotta Franka Dámský gambit. Chválená minisérie vypráví příběh… (viac)
Ellen Page ve světě esportu
Co mají společného herečka Ellen Page (The Umbrella Academy, Juno), server BuzzFeed a svět profesionálního esportu? Až doposud vůbec nic, nyní se ale první dva zmínění spojili, aby o tom třetím… (viac)
Sutherland a noví Hráči se smrtí
24ka se na podzim vrátí na obrazovky bez Jacka Bauera. Kiefer Sutherland seriál předal novému hrdinovi, který bude mít tvář Coreyho Hawkinse (Straight Outta Compton), a hodlá se věnovat filmové… (viac)
Alexander Skarsgard vraždí ve jménu přírody
A nejen v Pravé krvi. Spolu s Ellen Page se totiž připojili k obsazení thrilleru The East, což je zároveň název eko-teroristické skupiny, kolem které se točí děj. Skarsgard bude velet, Ellen Page si… (viac)
Představitel Bonda ve Fincherových službách
Daniel Craig právě teď hraje pistolníka v komiksovém sci-fi westernu Cowboys & Aliens. Na podzim měl začít natáčet novou bondovku, avšak ta byla kvůli finančním problémům studia MGM přesunuta na… (viac)
Fanklub
(3 172)- choze herečka
- Tuxedo herečka
- Kryšpín herečka
- LihO herečka
- Spooner herečka
- Hellboy herečka
- Ded@M@tes herečka
- Je.n.n.y herečka
- Foox herečka
- Anarvin herečka
- Vodnářka herečka
- swamp herečka
- silentname herečka
- LoLaa herečka
- iamek herečka
- PetGriDus herečka
- GigaPudding herečka
- Larky herečka
- Dharter herečka
- Sawy herečka